Σάββατο 27 Απριλίου 2019

Βιβή Σινογιάννη - Ψηλά Τακούνια


Στίχοι – Μουσική: Sunny Μπαλτζή

Ενορχήστρωση: Sunny Μπαλτζή

Κιθάρες – Μπάσο: Δημήτρης Ντελής
Πλήκτρα: Μάκης Καραχούτης
Τύμπανα: Άγγελος Τάνης

Η ηχογράφηση έγινε στο Studio 222
Η ηχογράφηση της φωνής έγινε στο Studio Praxis
Μίξη- Mastering : Νίκος Λαγός – Κώστας Παρίσσης / Studio Praxis

Artwork: Άγγελος Τάνης


LYRICS:

Έπαιξες μαζί μου σαν παραίσθηση
το ήξερα και μόνο από διαίσθηση
και από τα σύννεφα σε μια τσουλήθρα
γλίστρησα και πίσω άλλο δεν ήρθα

Θέλω και εγώ λίγο να παίξω
μιας που πάλι έχω πέσει έξω

Θέλω και εγώ λίγο να παίξω

Τέτοια νύχτα ονειρεμένη
τι γυρεύω ξεβαμμένη
και ξυπόλητη σε μία κούνια
αγκαλιά με τα ψηλά μου τακούνια

Τέτοια νύχτα ονειρεμένη
τι γυρεύω ξεβαμμένη
και ξυπόλητη σε μία κούνια
αγκαλιά με τα ψηλά μου τακούνια

Θα βάλω την καρδιά μου στην τραμπάλα
μυαλό δε μού `χει μείνει πλέον στάλα
βαρέθηκα στα σκοτεινά ν’ ακροβατώ
επάνω σε τακούνια κι ό,τι βρω

Θέλω και εγώ λίγο να παίξω
μιας που πάλι έχω πέσει έξω
Θέλω και εγώ λίγο να παίξω

Τέτοια νύχτα ονειρεμένη
τι γυρεύω ξεβαμμένη
και ξυπόλητη σε μία κούνια
αγκαλιά με τα ψηλά μου τακούνια

Τέτοια νύχτα ονειρεμένη
τι γυρεύω ξεβαμμένη
και ξυπόλητη σε μία κούνια
αγκαλιά με τα ψηλά μου τακούνια
Θέλω και εγώ λίγο να παίξω

Τέτοια νύχτα ονειρεμένη
τι γυρεύω ξεβαμμένη
και ξυπόλητη σε μία κούνια
αγκαλιά με τα ψηλά μου τακούνια

Θέλω και εγώ λίγο να παίξω

on Dailymotion http://bit.ly/2XPSlH2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου