Σάββατο 27 Απριλίου 2019

ΘΟΔΩΡΗΣ ΦΕΡΡΗΣ «Αποφάσισα να ακολουθώ τον δρόμο της καρδίας» – «Ελπίζω και το επόμενο μου κομμάτι να είναι του Νίνο»

Ο Θοδωρής Φέρρης, μας αποκαλύπτει πως δεν τραγουδά μόνο για τον μεγάλο έρωτα , αλλά το έχει ζήσει κιόλας.  Με αυτό τον έρωτα τον γνώρισε ο κόσμος και μέσα από αυτόν έμαθε  πως τα αυθόρμητα είναι πάντα τα πιο ωραία.

Συνέντευξη στη Στέλλα Παπά

Θοδωρή μου θες να μας πεις για αυτό τον «μεγάλο έρωτα» που ζεις ;

Ναι , πρόκειται για το νέο μου κομμάτι με τίτλο «μεγάλος έρωτας» το οποίο  γεννήθηκε εντελώς αυθόρμητα μέσα από την  φιλία μου με τον Νίνο. Μια μέρα καθώς κουβεντιάζαμε, μου πρότεινε να το τραγουδήσω και το έκανα με τόση άνεση λες και ήταν ένα κομμάτι που ξέρω χρόνια. Ήταν ένα τραγούδι που αντιπροσώπευε τον Νίνο εκείνη τη στιγμή της ζωής του, δεν ήθελε να το κυκλοφορήσει, όμως  όλα έγιναν ξαφνικά.

Είναι η πρώτη φορά που κάνεις κάτι αυθόρμητα ;

Ναι , και αυτό ήταν και ένα μάθημα για μένα, πως τα αυθόρμητα είναι τα πιο ωραία.

Να περιμένουμε και άλλα «αυθόρμητα» κομμάτια  ;

Ναι , αποφάσισα να ακολουθώ τον δρόμο της καρδιάς.

Αν αυτός ο δρόμος σε οδηγήσει σε λάθη ;

Όταν είναι δρόμος της καρδιάς θα δεχθείς κάθε επακόλουθο των πράξεων σου.

Σκέφτεσαι αν θα έχει και  το επόμενο σου κομμάτι τόση επιτυχία ;

Ναι ,σκέφτομαι πόσο καλό θα είναι το επόμενο κομμάτι, αλλά θα το χειριστώ. Θα προσπαθήσω να βρω ένα κομμάτι που θα αντιπροσωπεύει εμένα και την ψυχή μου και δεν κρύβω πως ελπίζω να είναι και πάλι  του Νίνο. Προς το παρόν το ζω αυτό.

Ονειρεύεσαι κάποιο ντουέτο ;

Προς το παρόν δεν έχουμε κάτι στα σκαριά μόνο κάποιες κοινές εμφανίσεις , αλλά σίγουρα είναι εφικτό.

Σε φοβίζει η σύγκριση που θα γίνει στο ντουέτο ;

Εμένα προσωπικά δεν με φοβίζει καθόλου .

Πιο πολύ σε συγκινεί όταν ακούς καινούργια ή παλαιότερα κομμάτια σου στο ραδιόφωνο ;

Τώρα τελευταία συγκινούμαι όταν ακούω το «έτσι απλά».  Αλλά αυτό που με συγκινεί ακόμα πιο πολύ είναι που τώρα ο κόσμος γνωρίζοντας το Φέρρη  ακούει κι’άλλα τραγούδια όπως  το  «παίξε μαζί μου», «τα αμαρτωλά σου μάτια»  κλπ .

Η αγάπη σου για το ελληνικό τραγούδι είναι αυτή που σε έκανε να ακολουθήσεις το δρόμο της ελληνικής μουσικής ;  

Δεν έχω στο μυαλό μου τα ξένα τραγούδια , μόνο τα ελληνικά.

Εμφανίζεσαι Αθήνα,  Θεσσαλονίκη και σε πολλές άλλες περιοχές , γενικά,  έχεις ένα «τρελό» πρόγραμμα. Πως αντέχεις ;

Η αγάπη του κόσμου μου δίνει δύναμη να αντέχω

Τι σου αρέσει πιο πολύ το χειροκρότημα ή το να ερμηνεύει ο κόσμος μαζί σου τα κομμάτια ;  

Και τα δύο με συνεπαίρνουν , ίσως η συμμετοχή του κόσμου με συγκινεί λίγο περισσότερο.

Μετράς τα views στο you tube ;

Όχι , καθόλου.

Δεν είναι ρίσκο να κρατάς μόνος σου ένα μαγαζί στην Αθήνα ;

Το κάνω κάθε Δευτέρα στο NALU και πάει πολύ καλά

Το πρόγραμμα σου πως διαμορφώνεται κάθε φορά;  

Αναλόγως την βραδιά , το κοινό κλπ . Βέβαια, ένα μεγάλο μέρος του προγράμματος  είναι ίδιο.

Από  όσα τραγούδια  ερμήνευσες ποιο το αγαπημένο σου  ;

Κοίτα δεν έχω ερμηνεύσει πολλά , μέχρι στιγμής το «μεγάλος έρωτας» είναι το αγαπημένο μου.

Εσύ  έχεις ζήσει τον μεγάλο ερώτα ;  

Ναι έχω ζήσει .

Απορρίψεις ή απορρίπτεις  τραγούδια για στίχους ;

Ναι και ίσως καμία φορά βγει σε κακό , γιατί ποτέ δεν ξέρεις…

Έτυχε να απορρίψεις τραγούδι και να το ακούσεις μετά από συνάδελφο σου ;  

Ναι έχει γίνει.

Μετάνιωσες για αυτό ;

Όχι,  έχω στενοχωρηθεί αλλά δεν μετάνιωσα, προς το παρόν τουλάχιστον.

Στην Αθήνα τι  αγαπάς ;

Αγαπώ  την Γλυφάδα , την περιοχή που μεγάλωσα και από την οποία έχω όμορφες αναμνήσεις.

Πολλοί συνάδελφοι σου έχουν δοκιμάσει το ταλέντο τους στην υποκριτική ερμηνεύοντας ρόλους τραγουδιστών στην μεγάλη οθόνη. Εσύ θα το έκανες ;  

Ναι , δεν το βλέπω αρνητικά.

Θα ήθελες να «ντύσεις» μουσικά μια  σειρά με τραγούδια σου ;

Ίσως πιο μετά  με ένα νέο μου τραγούδι.

Είσαι ο τύπος που θα καθίσει με την παρέα του και θα παίζει μουσική ;

Ναι

Παίζεις ότι θες εσύ ή δέχεσαι και  παραγγελίες ;

Όλα , αλλά κυρίως ότι θέλω εγώ.

‘Έχεις  προγραμματίσει εμφανίσεις στην Κύπρο ; 

Ναι αρκετές , θα τα ξαναπούμε σύντομα

 

 



from music.net.cy, μουσικά νέα, νέες κυκλοφορίες, mousika nea http://bit.ly/2Vpm0cx
on IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου