Σάββατο 27 Απριλίου 2019

Στεφανία Ζηλακάκη “Kαι όμως θέλω” | Video Premiere

Η Στεφανία Ζηλακάκη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη. Ξεκίνησε την καριέρα της στο λαϊκό τραγούδι πριν από 16 χρόνια. Έγινε γρήγορα γνωστή και αγαπητή στο κοινό της Θεσσαλονίκης μέσα από live εμφανίσεις της σε γνωστά στέκια της πόλης.

Πριν από μερικές μέρες κυκλοφόρησε από τη FM Records, μία από τις μεγαλύτερες ανεξάρτητες ελληνικές δισκογραφικές εταιρείες που μετράει πάνω από 30 χρόνια στο χώρο της μουσικής, το νέο της τραγούδι το «Kαι όμως θέλω».

Πρόκειται για μια νοσταλγική ερωτική μπαλάντα όπου τη μουσική και τους στίχους τους υπογράφει η γνωστή συνθέτρια Μαριέττα Καρέλλα, που έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με αρκετούς ανερχόμενους τραγουδιστές. Η παραγωγή του τραγουδιού ανήκει στον Γιάννη Δαμιανίδη, ενώ στο σαξόφωνο που ακούγεται, είναι η Πωλίνα Κατσαβούνη.

Το τραγούδι συνοδεύεται από ένα πραγματικά πανέμορφο videoclip που το έχει σκηνοθετήσει ο Don Χρήστος Κεμανετζίδης ( Exelixi Music).

Στίχοι :
Κάθε φορά που σε κοιτάζω στα μάτια
Βλέπω το ψέμα και με κάνεις κομμάτια
Κι όμως θέλω… ακόμα θέλω
Να φύγουμε οι δυο μας κάπου μακριά
Και να το ζήσουμε τόσο απλά.
Kάθε φορά που μου λεγες αντίο
Ένιωθα μόνη τόσο κρύο
Κι όμως θέλω…ακόμα θέλω
Να φύγουμε οι δυο μας κάπου μακριά
Και να το ζήσουμε τόσο απλά.

Μάτια μου απόψε λέω να ζήσω
Και χωρίς τύψεις τίποτα να μη κρύψω
Εσύ με γέννησες, εσύ με πέθανες
Εσύ μου δίνεις τον σταυρό
Για να κρατήσω..
Μάτια μου απόψε θα αντικρίσω
Κατάματα την αλήθεια
Δε θα λυγίσω
Εσύ με γέννησες, εσύ με πέθανες
Εσύ μου δίνεις τον σταυρό
Θα τον κρατήσω..

Κάθε φορά που έρχεσαι στο μυαλό μου
Μένεις δεν φεύγεις είσαι ναρκωτικό μου
Κι όμως θέλω..ακόμα θέλω
Να φύγουμε οι δυο μας κάπου μακριά
Και να το ζήσουμε τόσο απλά.
Κάθε φορά που πίσω μου γυρίζω
Βλέπω μια αγάπη χωρισμένη σε μίσος
Κι όμως θέλω…ακόμα θέλω.

Μάτια μου απόψε λέω να ζήσω
Και χωρίς τύψεις τίποτα να μη κρύψω
Εσύ με γέννησες, εσύ με πέθανες
Εσύ μου δίνεις τον σταυρό
Για να κρατήσω..
Μάτια μου απόψε θα αντικρίσω
Κατάματα την αλήθεια
Δε θα λυγίσω
Εσύ με γέννησες, εσύ με πέθανες
Εσύ μου δίνεις τον σταυρό
Θα τον κρατήσω..

Κάθε φορά που έρχεσαι στο μυαλό μου…
Κάθε φορά……

Το single κυκλοφόρησε τη Μεγάλη Παρασκευή και ήδη έχει ανεβεί στο #3 του iTunes Chart της Ελλάδας

The post Στεφανία Ζηλακάκη “Kαι όμως θέλω” | Video Premiere appeared first on MusicPress.



from MusicPress http://bit.ly/2V1Ywus
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου