Σάββατο 27 Απριλίου 2019

Στεφανία Ζηλακάκη - Κι Όμως Θέλω (Official Music Video)


Στίχοι - Μουσική: Μαριέττα Καρέλλα
Keyboards - Προγραμματισμός - Ενορχήστρωση: Γιάννης Δαμιανίδης
Ηχογράφηση - Μίξη - Παραγωγή: Γιάννης Δαμιανίδης
Σαξόφωνο: Πωλίνα Κατσαβούνη
Φωνητικά: Πωλίνα Κατσαβούνη
Directed: El Christo Kemanetzidis


LYRICS:

Κάθε φορά που σε κοιτάζω στα μάτια
Βλέπω το ψέμα και με κάνεις κομμάτια
Κι όμως θέλω... ακόμα θέλω
Να φύγουμε οι δυο μας κάπου μακριά
Και να το ζήσουμε τόσο απλά.
Kάθε φορά που μου λεγες αντίο
Ένιωθα μόνη τόσο κρύο
Κι όμως θέλω...ακόμα θέλω
Να φύγουμε οι δυο μας κάπου μακριά
Και να το ζήσουμε τόσο απλά.

Μάτια μου απόψε λέω να ζήσω
Και χωρίς τύψεις τίποτα να μη κρύψω
Εσύ με γέννησες, εσύ με πέθανες
Εσύ μου δίνεις τον σταυρό
Για να κρατήσω..
Μάτια μου απόψε θα αντικρίσω
Κατάματα την αλήθεια
Δε θα λυγίσω
Εσύ με γέννησες, εσύ με πέθανες
Εσύ μου δίνεις τον σταυρό
Θα τον κρατήσω..

Κάθε φορά που έρχεσαι στο μυαλό μου
Μένεις δεν φεύγεις είσαι ναρκωτικό μου
Κι όμως θέλω..ακόμα θέλω
Να φύγουμε οι δυο μας κάπου μακριά
Και να το ζήσουμε τόσο απλά.
Κάθε φορά που πίσω μου γυρίζω
Βλέπω μια αγάπη χωρισμένη σε μίσος
Κι όμως θέλω...ακόμα θέλω.

Μάτια μου απόψε λέω να ζήσω
Και χωρίς τύψεις τίποτα να μη κρύψω
Εσύ με γέννησες, εσύ με πέθανες
Εσύ μου δίνεις τον σταυρό
Για να κρατήσω..
Μάτια μου απόψε θα αντικρίσω
Κατάματα την αλήθεια
Δε θα λυγίσω
Εσύ με γέννησες, εσύ με πέθανες
Εσύ μου δίνεις τον σταυρό
Θα τον κρατήσω..

Κάθε φορά που έρχεσαι στο μυαλό μου...
Κάθε φορά......

on Dailymotion http://bit.ly/2GPg2JW

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου