Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Bασίλης Τσακίρης - Ετσι Σε Θέλω


Μουσική: Δημήτρης Δέσης - Αντώνης Παπαδόπουλος
Στίχοι: Δημήτρης Δέσης
Ενορχήστρωση: Αντώνης Παπαδόπουλος

Έπαιξαν οι μουσικοί:
Τύμπανα - Κρουστά: Κώστας Κωνσταντινίδης
Ηλεκτρική - Ακουστική Κιθάρα: Γιάννης Διαμαντίδης
Πλήκτρα: Αντώνης Παπαδόπουλος
Κλαρίνο - Νευ: Σταύρος Παζαρέντσης
Φωνητικά: Δήμητρα Τσιμή
Πρόσθετες ηχογραφήσεις έγιναν στο Studio Nemesis
από τον Τάσο Καραπαπάζογλου
Mastering: Άκης Ελευθεριάδης
Προγραμματισμός: Αντώνης Παπαδόπουλος


Lyrics:

Φεύγεις πρωί και όλο βράδυ γυρνάς
Στα κινητά σου όλη μέρα μιλάς
Κι ούτε σε νοιάζει αν δεν είμαι καλά
Για συμμαζέψου μου 'χεις κάνει πολλά
Όμως τι λέω, σε ποιον τα λέω

Μα έτσι σε θέλω γι' αυτό και επιμένω
Να μένω κοντά σου με τα ψέματά σου
Μα έτσι σε θέλω γι' αυτό και πεθαίνω
Και όσα μου κάνεις μετά τα μαθαίνω
Έτσι σε θέλω, έτσι σε θέλω

Σου 'χω τηλεφωνήσει χίλιες φορές
Δήθεν δεν είχες πάλι σήμα μου λες
Και στο μυαλό μου έχω βάλει πολλά
Για συμμαζέψου μου 'χεις κάνει πολλά
Όμως τι λέω, σε ποιον τα λέω

on Dailymotion http://ift.tt/2bMdcpC

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου