Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Ελένη Βιτάλη: “Δεν μου αρέσει καθόλου η σημερινή λαϊκή σκηνή που είναι λίγο ποπ”

Σε πρόσφατες δηλώσεις της η Ελένη Βιτάλη μίλησε στις κάμερες για τη χώρο της μουσικής και συγκεκριμένα για το λαϊκό τραγούδι “Δεν μου αρέσει καθόλου η σημερινή λαϊκή σκηνή που είναι λίγο ποπ, που λίγο δεν είναι τίποτα. Επίσης δεν είναι ότι δεν μου αρέσει γι ‘ αυτό είναι γιατί έχει ένα μεγάλο κίνδυνο, να χαθεί η Ελληνική μουσική τελείως”. Συνεχίζοντας είπε: “Πες μου τι ψιθυρίζεις να σου πω τι ψηφίζεις το λέω χρόνια αυτό και το πιστέυω. Έχει μεγάλη σχέση τι ακούμε, θεά από δω θεά από κει. Πάολα απ’ την άλλη βγάζει το πισινό της, η άλλη βγάζει εκείνο της. Αυτό θέλω να το πω, βγαίνει ο Λιάνης και κρατάει πολύτιμο χρόνο τηλεοπτικό και μιλάει δύο ώρες για τη Πάολα. Αυτά τα πράγματα είναι απαράδεκτα αλλά πάντα υπήρχαν τα παρατράγουδα”.

Μπορούν να γίνουν πορείες όπως η δική της στη μουσική της χώρας; Τι απαντά; “Βεβαίως! Είναι εξαιρετικά ταλέντα, σχήματα, παιδιά από γκρουπάκια που κάνουν σημαντικά πράγματα απλώς μέσα στη φασαρία αυτή δεν ακούγονται και βγαίνει τώρα ο Ρέμος και τα ρεμάκια του. Δεν είναι μόνο μία παραμυθία, μια πλασματική παράλληλη πραγματικότητα που λέγεται Ρέμος. Δεν έχω τίποτα με το παλικάρι αλλά κακά τα ψέμματα ούτε καλός τραγουδιστής είναι, τίποτα δεν είναι. Λέω ότι δεν είναι καλός τραγουδιστής, δεν λέω ότι δεν είναι καλός άνθρωπος”.

Δείτε το απόσπασμα:

The post Ελένη Βιτάλη: “Δεν μου αρέσει καθόλου η σημερινή λαϊκή σκηνή που είναι λίγο ποπ” appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://ift.tt/2sl5YxS
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου