Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

Χρήστος Μενιδιάτης - Δικαιολογίες


Μουσική: Icon Music
Στίχοι: Γιάννης Παπαγεωργίου - Icon Music


LYRICS:

Μοναξιά μου η μόνη φίλη
φίλη αληθινή
Ψεματα δε λέει εκείνη
όπως λες εσύ

Της καρδιας μου παίρνω πίσω πάλι τα κλειδιά
ξεθωριάζεις με το χρόνο
φύγε μακριά

Δικαιολογίες μη μου λες
Και άλλα ψέματα
Δεν θέλω στη ζωή μου πια θλιμμένα βλέμματα
Δικαιολογίες μη μου λες
Δεν τις χρειάζομαι
Δε σε πιστεύω κι αν πονάς
Εγώ δε νοιάζομαι


Μια εικόνα η ζωή μου
παραδέχομαι
ψεύτικα να μου δακρύζεις
και να καίγομαι
άλλο όμως δεν κρατάω
τα προσχήματα
Δε θα λύνω τα δικά σου
τα προβλήματα

Δικαιολογίες μη μου λες
Και άλλα ψέματα
Δεν θέλω στη ζωή μου πια θλιμμένα βλέμματα
Δικαιολογίες μη μου λες
Δεν τις χρειάζομαι
Δε σε πιστεύω κι αν πονάς
Εγώ δε νοιάζομαι

on Dailymotion http://bit.ly/2ETYATT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου