Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

Ελεωνόρα Ζουγανέλη| Το ευχαριστήριο μήνυμα μετά το τέλος του The Voice!

Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη ολοκλήρωσε την πρώτη της σεζόν ως coach στο The Voice of Greece και θέλησε μέσω ενός μηνύματος στα social media να αφιερώσει λίγες γραμμές στην νέα της αυτή εμπειρία. 

Μέσω του post της, ευχαρίστησε τους coaches, τους παρουσιαστές, τους μουσικούς, τους συμμετέχοντες, την παραγωγή, το σταθμό αλλά και την ομάδα της για όλη την προσπάθεια που κατέβαλαν ώστε να έχουμε στις οθόνες μας αυτό το αποτέλεσμα. 

Φυσικά, δεν θα μπορούσε να μην συγχαρεί και τον νικητή του show, Δημήτρη Καραγιάννη. 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Και κάπως έτσι έκλεισε ο κύκλος του @thevoiceofgreece. Μια εμπειρία που ήρθε άξαφνα και απρόσμενα στη ζωή μου φέρνοντας μου πολλές καινούργιες και ξεχωριστές εμπειρίες. @helenapaparizouofficial μου γλυκιά, @panosmouzourakis μου, @sakisrouvas μου , @giorgoslianoss μου και @chrismpo μου σας ευχαριστώ θερμά για την ανοιχτή αγκαλιά που με περίμενε από την πρώτη μέρα της εμφάνισης μου στο στούντιο και τις όμορφες στιγμές που περάσαμε παρέα. Παρότι ο λαός έλεγε ότι καθόμουν στη τυχερή καρέκλα, ήρθε η στιγμή να συγχαρώ τον @sakisrouvas και τον Δημήτρη Καραγιάννη, για τη νίκη! 👏🏼 Ένα τεράστιο ευχαριστώ οφείλω κι στην @acunmedya και τον @skaitv.gr, τον Άγγελο Χριστόπουλο, την @panagiotachoreva , τον @jkrios123 , τον @thomasmoschos την @stamoulimarianthi , την @ggizemaksu , τον σκηνοθέτη μας @t.kappas και όλα τα υπέροχα παιδιά της παραγωγής που βρέθηκαν στο πλευρό μας και έκαναν τις αμέτρητες ώρες των γυρισμάτων πολύ ζωντανές! Στη συνέχεια, ένα γιγάντιο ευχαριστώ στον μαέστρο @tonykontaxakis, τη @mariadrouza και τους υπέροχους μουσικούς που στήριξαν με θέρμη κάθε μας ιδέα κι προσπάθεια να αναδείξουμε με το καλύτερο τρόπο τους διαγωνιζόμενους του The Voice. Φυσικά, και σε αυτή μου την επιλογή στάθηκε για ακόμα μια φορά δίπλα μου η εταιρία μου @minosemi_official , ο δικος μου άνθρωπος/manager μου Κατερίνα Παπαδοπούλου @kana_58 , η @margarita_matsa , η @kikitsolka , η @alexiastournara, η @glykouz_ και ο @gianaman. Δεν θα μπορούσα να μην ευχαριστήσω την ομάδα μου στο καμαρίνι, τον @manosvynichakis , τον @haris90s , τον @gathanasiou_ , και την @vasotriant. @yvonini σε ευχαριστώ για το υπέροχο ρούχο που εμπνεύστηκες και δημιούργησες για εμένα για τον τελικό του The Voice. Το μεγαλύτερο ευχαριστώ το στέλνω με μια μεγάλη αγκαλιά σε όλο το #teameleonora και τον vocal coach @thanassis_voutsas , όπως και στους vocal coaches των άλλων ομάδων που ήταν στο πλευρό μου. Ήσασταν όλοι υπέροχοι και η ανάγκη μου να επικοινωνήσω μαζί σας με έκανε να θυμηθώ πράγματα και μου έμαθε πολλά καινούργια! Ευχαριστώ που συνεργαστήκαμε. ♥ #TheVoiceGr #SkaiTvGr #thankyou

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Eleonora Zouganeli (@elzouganeli) στις

The post Ελεωνόρα Ζουγανέλη| Το ευχαριστήριο μήνυμα μετά το τέλος του The Voice! appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2Q6RCjA
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου