Δευτέρα 29 Ιουνίου 2020

Ο Μιχάλης Ματζίρης φέρνει…. «καραντίνα»

Το νέο τραγούδι του Μιχάλη Ματζίρη μόλις κυκλοφόρησε και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα μας ξεσηκώσει και αυτό το καλοκαίρι θα χορέψουμε στους ρυθμούς του «Έρχεται Καραντίνα».

Πρόκειται για ένα τραγούδι άκρως ανεβαστικό με παραδοσιακή νησιώτικη μουσική, με δυνατούς συντελεστές όπως ο Dee Jay Za που έχει την μουσική παραγωγή, ενώ τους στίχους έχει γράψει ο Κώστας Λαζαρίδης.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στο τραγούδι δεν θα μπορούσαν να μην έχουν οι κύριοι Τσίοδρας- Χαρδαλιάς, αφού πλέον έχουν ταυτιστεί με την καραντίνα .

Η οπτικοποιήση του «Έρχεται καραντίνα» έγινε από τον Γιάννη Πούλιο στο Beach Bar Melissa στην Επανομή Θεσσαλονίκης.

Στίχοι:

Βγείτε γλεντήστε άφοβα έχουμε κανα Μήνα
Γιατί από Σεπτέμβριο έρχεται Καραντίνα
Το κόσμο περιόρισαν ‘κοψαν τις συναθροίσεις
Κι όλη τη μέρα βλέπαμε το Τσιοδρα στις Ειδήσεις
Κάποτε κούπες πίναμε με Chivas μπουκαλάκι
Και τώρα κούπα με νερό Γεια σου Ρε Μητσοτάκη

Δύο μήνες έχω να σε δω δεν ήμουν στα Καλά μου
Τη καραντίνα έσπασα να ‘ ρθω στα λογικά μου
Στις κοπελιές τη πέφταμε κάποτε με σφηνάκια
Και τώρα με αντισηπτικό με μασκα και Γαντακια
Αυτός ο κορονοιος έφερε έξτρα Κρίση
έπεσε κ περιορισμός μέχρι και στο Γαμ….

Έκτακτη ανακοίνωση για Κάντε ησυχία
Απαγορεύουν τα μαγιό τα στρινγκ στη παραλία
Ο κόσμος ζει για τις χαρές γλέντια και πανηγύρια
Κι ο Τσιοδρας με το Χαρδαλια μας ‘κοψαν τα χατίρια
Με το ορθόδοξο ΠΑΣΟΚ μια φορά το μήνα
Μπουζούκια αν δεν πήγαινες έμπαινες Καραντίνα

Δεν θέλω το όνομα να πω να μη μου τύχει κάτι
Γιατί όπως αντιληφθήκαμε λέω για το Μητσοτάκη
Το 2020 ένα δεν έχει γίνει
Δεν έσκασε το ηφαίστειο ακόμα στη Σαντορίνη
Περήφανος αισθάνομαι απ’ όλα τ’ άλλα Κράτη
Τη Χώρα μου σαν πρότυπο την έχουν μεσ’ το Χάρτη

The post Ο Μιχάλης Ματζίρης φέρνει…. «καραντίνα» appeared first on MusicPress.



from MusicPress https://bit.ly/388IpP6
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου