Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020

Δημήτρης Καραγιάννης “Να σ’ αγαπάω θέλω” | Νέο ΕΡ

Ο νικητής του The Voice of Greece Δημήτρης Καραγιάννης, ο μουσικός του δρόμου που αγαπήθηκε και κατέκτησε την ψήφο και την υποστήριξη του κοινού, εκτός από του coach του Σάκη Ρουβά, κυκλοφορεί το πρώτο του ΕΡ με τίτλο Να σ’ αγαπάω θέλω που εμπεριέχει το ολοκαίνουργιο ομώνυμο τραγούδι καθώς και 2 ακόμα διασκευές.

Στίχοι:
Να σε κραταάω θέλω
Και να σε ταξιδεύω
Θέλω να ‘μαι γυρεύεις
Στα όνειρα σου μέσα

Να ‘μαι για σένα
Το άλλο σου μισό
Να μ’ αγαπάς όπως και εγώ

Να σ’ αγαπάω θέλω
Να το φωνάζω δυνατά
Να μη φοβάμαι μη σε χάσω
Και μεσ’ στους δρόμους να γυρνώ
Μοναχός μου δίχως σκοπό

Θέλω να ‘μαι κοντά σου
Βαθιά μεσ’ στην καρδιά σου
Θέλω όπου πηγαίνεις
Στο νου σου να με φέρνεις

Να ‘μαι για σένα
Το άλλο σου μισό
Να μ’ αγαπάς όπως και εγώ

Να σ’ αγαπάω θέλω
Να το φωνάζω δυνατά
Να μη φοβάμαι μη σε χάσω
Και μεσ’ στους δρόμους να γυρνώ
Μοναχός μου δίχως σκοπό

Να σ’ αγαπάω θέλω
Να το φωνάζω δυνατά
Να μη φοβάμαι μη σε χάσω
Και μεσ’ στους δρόμους να γυρνώ
Μοναχός μου δίχως σκοπό

Του Αιγαίου τα Blues

Μάτια μου

The post Δημήτρης Καραγιάννης “Να σ’ αγαπάω θέλω” | Νέο ΕΡ appeared first on MusicPress.



from MusicPress https://bit.ly/3ibVavL
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου