Κυριακή 29 Αυγούστου 2021

Κωνσταντίνος Καραγέλης - Μαύρη Πέτρα (Official Music Video)


Στίχοι - Μουσική: Σπύρος Μακρής

Ενορχήστρωση: Σπύρος Μακρής
Πνευστά: Περικλής Αλιώπης
Σάζι, ούτι, τζουρά, λαούτο: Άρης Εικοσιπένταρχος
Κιθάρα flamengo: Χρήστος Βασιλείου (Robertinos)
Κρουστά: Αρσένης Νάσης
Κιθάρες ακουστικές, programming: Σπύρος Μακρής
Φωνητικά: Μάχη Δεμερτζή - Σπύρος Μακρής

Η ηχογράφηση της φωνής έγινε στο στούντιο
NEW SOUND από τον Γιάννη Γκιούρα
Παραγωγή, mixing, mastering: Yard 47

Director: Κώστας Παπαγεωργίου
Σενάριο επιμέλεια: Σαββίνα Κοτσερίδου
Συμετείχαν:
Ιωάννα Καραγιαννίδου, Αναστασία Πεχλυβανίδου,
η μικρή Σοφία και ο μικρός Ρολάντο

Χορευτές: Φωτεινή Αναστασίου, Αναστασία Ευθυμιάδου, Θεοδώρα Σάβιτς, Τίτος Μακρυγιάννης, Νίκος Φραντζέσκος, Κωνσταντίνος Δραμπάζης
Χορογραφία: Βερονίκη Τσουγκράνη
Μακιγιάζ : Σμαρώ Μανωλοπούλου
Styling ένδυση: tailor made

Ευχαριστούμε το Ουζερί εστιατόριο "Τσιρ Τσιρ Μεζέ" στο Καπάνι
Το ξενοδοχείο Bristol Στα Λαδάδικα
Το εστιατόριο "Ακρον" Στα Λαδάδικα
Κοσμήματα Τσελεπίδης Εγνατίας 29


LYRICS:

Εεεε μη μιλάς μες στη νύχτα
Θα ακουστούν παραμύθια , κι όσα ψέματα πεις
Εεεεεε τα φαρμάκια σου ρίχτα
Δες απλά την αλήθεια, τρέξε για να κρυφτείς

Άνιση η μάχη φως μου
Με κερδίζει ο εγωισμός μου
Φεύγω και μη ψάξεις να με βρεις

Περνάς τα όρια μου
Παράξενε έρωτα μου
Με γκρέμισες δεν θέλω να ξανάρθεις
Στην τρέλα μ έχεις φτάσει
Καρδιά μου έχεις σπάσει
Κι αν έχεις μαύρη πέτρα μην κρατηθείς

Εεεεεε στην απόγνωση φτάνω
Κι ότι πρέπει θα κάνω , να μαι ο θύτης εγώ
Εεεεε δε με νοιάζει στο χώμα
Κι άμα πέσω ακόμα , πάλι θα σηκωθώ

Άνιση η μάχη φως μου
Με κερδίζει ο εγωισμός μου
Δεν μπορώ άλλο πια να σ' ανεχτώ.

on Dailymotion https://ift.tt/3DoMhe2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου