Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

Eκείνος Κι Εκείνος & Goin' Through - Δεν Θυμάσαι (2021 Version)


Μουσική: Εκείνος κι Εκείνος
Στίχοι: Κώστας Λογοθετίδης, Νίκος Καλλίνης
Στίχοι (Rap): Nikos Nivo Vourliotis

Εγγραφή φωνής Nivo : Prism studio
Ενορχήστρωση: Κρίθαρης Βαγγέλης
Pre-production: Real Sound Studio - Ermis Vogiatzis
Εγγραφές, Editing, Mix + Mastering: Decibel Studio - Dimitri Bellos (DrBell)
Programming: Vangelis Kritharis
Vocals: Natasha V
El guitars: Vangelis Kritharis, Nikos Κallinis
Keyboards: Vangelis Kritharis, Kostas Logothetidis, Dimitri Bellos (DrBell), Mihalis Papathanasiou


LYRICS:

Δεν θυμάσαι μου λες ότι λυπάσαι
Μα δεν θυμάσαι δε θυμάσαι

Adios me voy para siempre.
Σε λίγο ξημερώνει πάει 5.
Ακόμα η φωνή σου μες στα αυτιά μου.
Aκόμα αναρωτιέμαι γιατί, no comprende.

Σιωπή μες στο δωμάτιο, όλα mute.
Delete με μια λέξη, όλα salute.
Σε έχω ξεπεράσει πριν βραδιάσει,
έχω ξεχάσει το μυαλό θα οργιάσει, όλα good!!!

Σε βλέπω μπροστά μου και δε το πιστεύω
Μες στο μυαλό μου εικόνες ξυπνάς

Good morning, buongiorno και καλημέρα
buenοs dias και buona sera.
Arrivederci, η απόσταση βοηθάει (bye)
Χωρίς επιστροφή, one way fly.

Bye bye από Dubai με αγάπη.
Όταν χαμογελάς εγώ είμαι πιο happy.
Νίκησε το "εγώ" σου, η ζωή μας άλλαξε.
Μας κατάπιε η νύχτα, κι ύστερα χάραξε.

Δεν θυμάσαι μου λες ότι λυπάσαι
Μα δεν θυμάσαι δε θυμάσαι

Να σου θυμίσω λοιπόν μάλλον ξεχνάς τ' όνομά μου.
Είμαι αυτός που αποκαλούσες κάποτε έρωτά μου
Είμαι εκείνος και εκείνος, δυο μαζί σ' ένα σώμα
Εσύ ξέχασες αλλά εγώ θυμάμαι ακόμα

Γιατί ακόμα το ποτήρι σου είναι στ' άδειο τραπέζι.
Γιατί ακόμα το τραγούδι μας στο ράδιο παίζει.
Γιατί ακόμα τ' άρωμά σου βρίσκεται στα σεντόνια.
Κρατάει χρόνια, αντέχει στα χρόνια αυτή η κολώνια.

Δεν θυμάσαι μου λες ότι λυπάσαι
Μα δεν θυμάσαι δε θυμάσαι

Ακόμα η φωνή σου στ' αυτιά μου
Ακόμα αναρωτιέμαι γιατί
Δεν έχεις θέση στα όνειρά μου
Στη θέση σου τώρα σιωπή
Ακόμα μια άδεια σελίδα
Ακόμα πιο άδεια κι εσύ
Μονάχη τώρα με το εγώ σου
Σου δίνω την αφορμή

Να σου θυμίσω λοιπόν ξεχνάς το όνομά μου.
Είμαι εκείνος κι εκείνος, δυο μαζί σ' ένα σώμα.
Είμαι αυτός που αποκαλούσες κάποτε έρωτά μου.
Εσύ ξέχασες, αλλά εγώ θυμάμαι ακόμα.


on Dailymotion https://bit.ly/3pfoV5t

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου