Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Το «She Got Me» του Luca Hänni στο Top 10 του Shazam Greece!

Ο Luca Hanni ξεκίνησε την καριέρα του το 2012. Ήταν μόλις 17 ετών όταν κέρδισε το Deutschland sucht den Superstar, την Γερμανική version του Pop Idol. Ήταν ο πρώτος μη-Γερμανός (έχει καταγωγή από την Ελβετία) που καταφέρνει κάτι τέτοιο, όπως επίσης είναι ο νεότερος που έχει κερδίσει τον συγκεκριμένο διαγωνισμό.

Ο 24χρονος –πλέον- Luca, μεγάλωσε σε μουσική οικογένεια. Ξεκίνησε να μαθαίνει drums όταν ήταν πέντε, στη συνέχεια πιάνο, κιθάρα όπως επίσης έκανε και μαθήματα φωνητικής. Το debut single του έφτασε στο #1 σε Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία και ακολούθησαν sold out shows, festivals και πολλές τηλεοπτικές εμφανίσεις. Έχει επίσης κερδίσει αρκετά μουσικά βραβεία όπως μεταξύ άλλων Swiss Music Award και Kids’ Choice Awards το οποίο έχει λάβει δύο φορές.

Ο Luca Hanni είναι πολύ κοντά με τους fans του. Ανταποκρίνεται στα μηνύματά τους, απαντάει σε email, τους συναντά από κοντά και όπως ο ίδιος δηλώνει χαρούμενος «Οι fans μου είναι φανταστικοί. Είναι ο πυρήνας της καριέρας μου. Χωρίς αυτούς δεν θα είχα φτάσει εδώ που είμαι σήμερα. Είναι σημαντικοί για την δουλειά μου και ανυπομονώ να συνεχίσω την καριέρα μου μαζί τους».

Το super hit του “She Got Me” το έγραψε ο ίδιος μαζί με μια ομάδα από γνωστούς δημιουργούς. Το τραγούδι που έχει Middle Eastern στοιχεία και εντυπωσιακό ρυθμό θα σε κάνει να χορέψεις αμέσως «Με αυτό το track θέλω να διαδώσω και να μοιραστώ το πάθος μου για το χορό και την μουσική με όλο τον κόσμο», δήλωσε ο ίδιος.

Το “She Got Me” κέρδισε το κοινό στο φετινό διαγωνισμό της Eurovision και ήδη θεωρείται ένα από τα καλύτερα tracks που ακούσαμε φέτος.

The post Το «She Got Me» του Luca Hänni στο Top 10 του Shazam Greece! appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2FFE7BP
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου