Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

Έφη Δοκανάρη “Εσύ θα πας στην Κόλαση” | Single Premiere

Την γνωρίσαμε μέσα από τα τραγούδια της ”Με λεηλάτησες”, ”Βαρκούλες αρμενίζουν”, ”Θα σβήνεις φωτιές”.

Είναι η Κερκυραία τραγουδίστρια Έφη Δοκανάρη με τη ζεστή, καθαρή φωνή, που επανέρχεται με το Νέο της τραγούδι “Εσύ θα πας στην Κόλαση“.

Πρόκειται για ένα ξεσηκωτικό, ρυθμικό τραγούδι που σίγουρα θα σας κερδίσει απ’το πρώτο άκουσμα! Ένα τραγούδι – δημιουργία δύο σπουδαίων καλλιτεχνών με πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό τους, του στιχουργού Σωτήρη Κόρδα και του συνθέτη Μάνου Διολατζή.  Την ενορχήστρωση & παραγωγή του τραγουδιού υπογράφει ο σπεσιαλίστας του είδους Νίκος Βλάχος.

Ελπίζουμε να λάβετε το ”μήνυμά” του, να το αγαπήσετε και να χορέψετε στο ρυθμό του!

Στίχοι:
Μπορεί να με ξεγέλασες, με κόλπα και τεχνάσματα
Μπορεί να μ΄εγκατέλειψες, σε ερείπια και χαλάσματα
Χίλιες πληγές να μ΄άνοιξες, αιώνια να πονάω
Μα ένα καλό μου έκανες και γω δεν το ξεχνάω…

Σ’ ευχαριστώ που έκανες, τα όνειρά μου βάσανα
Που όσο ζω θα καίγομαι, που πάλι δεν ανάσανα
Που σκέπασες με έρημο, κάθε δική μου όαση
Θα πάω στον παράδεισο… και συ θα πας στην κόλαση!!!

Σ΄ευχαριστώ αγάπη μου, που με αντικατέστησες
Που τον ιστό σου γύρω μου κι ένα παιχνίδι έστησες
Που άπονα με σταύρωσες, με πληρωμένη απόφαση
Θα πάω στον παράδεισο… και συ θα πας στην κόλαση!!!

Μπορεί να με ξετίναξες, από λεφτά κι αισθήματα
Μπορεί να με σημείωσες, μαζί με τ΄άλλα θύματα
Τόσο να με σημάδεψες, που δε σε ξεπερνάω
Μα ένα καλό μου έκανες κι αυτό θα στο χρωστάω…

The post Έφη Δοκανάρη “Εσύ θα πας στην Κόλαση” | Single Premiere appeared first on MusicPress.



from MusicPress http://bit.ly/2Nio3Mx
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου