Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Νίκος Βαρούδης - Με Μια Ματιά Σου (Music Video)


Μουσική: Σάββας-Κρίτων Παπαδόπουλος
Στίχοι: Σάββας-Κρίτων Παπαδόπουλος
Ενορχήστρωση: Αποστόλης Μαλλιάς - Σάββας-Κρίτων Παπαδόπουλος
Τύμπανα: Μανώλης Τόμπρος
Μπάσο: Κατερίνα Μυλωνά
Κιθάρες: Δημήτρης Χατζηκίδης
Τρομπέτες: Νίκος Ράλλης
Φωνητικά: Αποστόλης Μαλλιάς - Σάββας-Κρίτων Παπαδόπουλος
Programming - Mixing - Mastering: Αποστόλης Μαλλιάς

Παραγωγή - Σκηνοθεσία - Montage: Γαβριήλ Ψαλτάκης
Cameramen: Γαβριήλ Ψαλτάκης - Ιορδάνης Ιορδανίδης
Guest Star: Αλεξία Αλεξανδρή
Make up artists: Νικολέτα Τσιάφκα - Εφη Πιτάνιου
Hair stylist: Ελένη Χατζηκώστα
Sound & lights: Φίλιππος Πηδάσης - Κωνσταντίνος Αλεξανδρής
Ένδυση: Κατάστημα ''Oups''


Lyrics:

Κάποτε είπα “τέρμα ως εδώ,
δεν θα ερωτευτώ ποτέ ξανά εγώ”
Κι όμως ήρθε εκείνη η στιγμή,
που μπροστά μου φάνηκες εσύ
Μ’ έκανες απλά να ζήσω
κι ό,τι είπα να το σβήσω
Και να νιώσω έρωτα ξανά
κι όλ’ αυτά με μία σου ματιά

Με μια ματιά σου μόνο ράγισα κι άφησα
Στα δυο σου χέρια την καρδιά μου βρε μάγισσα
Με μια ματιά σου σαν τρελός σ’ ερωτεύτηκα
Κι ό,τι ονειρεύτηκα εκεί το βρήκα

Κάποτε είπα “τέρμα ως εδώ,
δεν θα ερωτευτώ ποτέ ξανά εγώ”
Κι όμως ήρθε εκείνη η στιγμή
που ποτέ δεν είχα φανταστεί
Στάθηκες απέναντί μου
κι έγινες η αφορμή μου
Για να νιώσω πάλι απ’ την αρχή,
μια ματιά σου ήταν αρκετή


Οι ηχογραφήσεις έγιναν στο Music Art Lab Studio και στο Nota Records Studio.
Η μίξη, το programming και το mastering έγιναν από τον Αποστόλη Μαλλιά στο Studio 911

Τα γυρίσματα του Video Clip πραγματοποιήθηκαν στα καταστήματα:
Social Café-Bar FREE και FOX στην πόλη Νάουσα Ημαθίας.

on Dailymotion http://ift.tt/24lSv6L

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου