Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Χρήστος Παγώνης - Για Πάντα (Official Video Clip)


Μουσική: Χρήστος Παγώνης
Στίχοι: Χρήστος Παγώνης
Ενορχήστρωση: Χρήστος Κουτσάσης

Φωνητικά:
Χαρούλα Τσιρίδου
Τάσος Καραπαπάζογλου
Χρήστος Κουτσάσης

Προγραμματισμός-Μίξη-Παραγωγή: Χρήστος Κουτσάσης

Ηχογράφηση - Mastering: Studio Nemesis
από τον Τάσο Καραπαπάζογλου

Lyrics:

Μπήκες στην ζωή μου μια μέρα ξαφνικά
σε κοίταξα στα μάτια και μου γέλασες γλυκά
Είπα δε μπορεί κάτι τέτοιο να χαθεί
γιατί τον έρωτα στο βλέμμα σου εγώ τον είχα βρει

Για πάντα να σαι εδώ
εδώ να με κοιτάς
για πάντα θα μαι εδώ
εδώ να μ' αγαπάς

Να μ' έχεις αγκαλιά
σφιχτά να με κρατάς
για πάντα σ 'αγαπώ
για πάντα μ' αγαπάς

Για πάντα.. για πάντα

Είμαστε μαζί και κάνω όνειρα για μας
κάθε σκέψη είσαι εσύ και στο μυαλό μου τριγυρνάς
αν σε χάσω μια μέρα να το ξέρεις θα χαθώ
είσαι όλα ότι έχω χωρίς εσένα πια δε ζω

on Dailymotion http://ift.tt/1VUGzrp

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου