Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Συνέντευξη | Κωνσταντίνος Κουφός: «Φέτος όσοι έρθουν στο Κέντρο Αθηνών θα φύγουν με τα αυτιά τους πολύ ικανοποιημένα!»

Το Tralala.gr και η δημοσιογράφος Σοφία Μπεκιάρη συνάντησαν από κοντά τον ανερχόμενο καλλιτέχνη, Κωνσταντίνο Κουφό, με αφορμή το 4ο κατά σειρά single του με τίτλο «Τα ποτήρια μας ψηλά» που κυκλοφορεί από την Panik Records!
Με ωραίο λόγο και ευθύτητα ο Κωνσταντίνος Κουφός απάντησε σε όλα τα ερωτήματα που του τέθηκαν… για πάμε να τον απολαύσουμε!

koufos-personas-interview-2016-05

Κωνσταντίνε μου χαίρομαι πολύ που τα λέμε… θα ήθελα για να σε γνωρίσουμε λίγο καλύτερα. Θες να μου πεις πως ξεκίνησε η πορεία σου;

Χαίρομαι κι εγώ πάρα πολύ που τα λέμε. Αρχικά, υπήρξε ένα συγκρότημα στην Κέρκυρα που λεγόταν «Personas», τα μέλη του ήταν ο Άλεξ Αυλωνίτης κι εγώ. Κάναμε συνήθως ερωτικά hip-hop και pop τραγούδια και προσπαθούσαμε με αυτόν τον τρόπο, να μπούμε στα μουσικά δρώμενα. Κάναμε κάποιες μικρές επιτυχίες, κυρίως διαδικτυακά, οι οποίες όμως δεν ήταν αρκετές για να μας κάνουν γνωστούς στο ευρύ κοινό.

Το όνομα «Personas» πως προέκυψε;

Ήθελα να βρω κάτι το οποίο θα ηχεί όμορφα στα αυτιά του κόσμου. Σκέφτηκα λοιπόν τη λέξη «άνθρωποι», μου φάνηκε πιο εύηχη η λέξη στην Ισπανική γλώσσα, και έτσι καταλήξαμε στους «Personas».

Και τελικά πώς πήρες την απόφαση να αφήσεις το συγκρότημα και συνεχίσεις μόνος;

Συνήθως είμαι αρκετά σταθερός στις σχέσεις μου με τους ανθρώπους, με τα πράγματα που έχω, με το αυτοκίνητο, τους φίλους μου… σπάνια θα αλλάξω κάτι. Ο Αλέξανδρος όμως έπρεπε να φύγει από Κέρκυρα, να μετακομίσει Αγγλία από όπου κατάγεται η μητέρα του. Έτσι όταν ήρθα στην Αθήνα για να φτιάξω το «Η πιο ωραία στην Ελλάδα» του είχα πει «φτιάχνω νέο τραγούδι, θες να έρθεις από Αγγλία να βάλουμε τα χρήματα μαζί και να φτιάξουμε το τραγούδι αυτό;». Μου είπε ότι θέλει, αλλά δεν κατάφερε ποτέ να μαζέψει τα λεφτά κι εγώ δεν είχα για να τον βοηθήσω να έρθει. Σε περίπτωση που είχα τα χρήματα, δεν υπήρχε περίπτωση να μην τον βοηθήσω, θα το κάναμε μαζί σαν «Personas». Τελικά δεν ήρθε, έκανα το τραγούδι αυτό και σκέφτηκα ότι αν έγραφα στο YouTube Κωνσταντίνος Κουφός δεν θα με ήξερε κανένας. Τους «Personas» τους γνώριζε μια μικρή μερίδα κόσμου, οπότε όσοι γνώριζαν τους «Personas» θα γνώριζαν και τον Κωνσταντίνο.

koufos-personas-interview-2016-06

Αρκετοί πάντως πίστεψαν ότι αυτό ήταν το όνομα σου.

Ο περισσότερος κόσμος το μπέρδεψε και νόμιζε ότι ήταν επίθετο. Εγώ από την αρχή ξεκαθάρισα τη θέση μου ακόμη και στον επιχειρηματία με τον οποίο συνεργάζομαι. Του είπα ότι το επίθετο μου είναι Κουφός και θέλω να το κρατήσω. Ο άνθρωπος με στήριξε και μου είπε «εννοείται πως θα το κρατήσεις, μ’ αυτό θα προχωρήσουμε» και έτσι στο αμέσως επόμενο τραγούδι, το «Μετρώ Αντίστροφα», στο οποίο έχω γράψει στίχους και μουσική εγώ, κρατήσαμε το όνομα μου. Το «Personas» πλέον δεν υπάρχει πουθενά στο χάρτη, πέρα από το να μας θυμίζει ότι έτσι έγινε η αρχή.

Υπήρξαν άνθρωποι του χώρου που να σου είπαν να αλλάξεις το «Κουφός»; Πώς αντέδρασες;

Θα σου φανεί αστείο αλλά από μικρός ήξερα ότι κάποια στιγμή θα καταφέρω πράγματα στη μουσική. Πάντα πίστευα ότι θα τα καταφέρω και σκεφτόμουν μόνο τι θα κάνω με το επίθετο μου επειδή δεν μ’ άρεσε ποτέ. Σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω της μητέρας μου που τη λένε Γκίνη και έλεγα ότι θα με λένε Κωνσταντίνο Γκίνη, όταν γίνω γνωστός. Στην πορεία όμως κατάλαβα ότι το Κουφός είναι ένα επίθετο το οποίο μπορεί κάποιος να το χαρακτηρίσει αστείο ή να το κοροϊδέψει, αλλά μπορεί και να ηχεί και ωραία στα αυτιά του κόσμου. Ναι μεν είναι αστείο αλλά είναι και εύηχο, οπότε το κράτησα και μ’ άρεσε πάρα πολύ.

Μου κάνει εντύπωση που μου λες ότι ήξερες ακριβώς τι είναι αυτό που ήθελες να κάνεις κι ότι είχες πίστη πως θα τα καταφέρεις, είναι σπάνιο δεν μου το λένε πολύ συχνά.

Μου άρεσε πάντα να τραγουδάω. Δε με ένοιαζε… στο σχολείο έκανα πάντα το καραγκιόζη! Δεν με ένοιαζε να με χαρακτηρίσουν άσχημα. Στο γυμνάσιο μου έλεγαν «Κάνε μου τον τάδε τραγουδιστή» και εγώ το έκανα. Θυμάμαι την περίοδο που είχε βγάλει η Δέσποινα Βανδή ένα video clip που ανέβαινε σε κάτι θρανία και τα πέταγε, έβαζα μια κοπέλα που έκανε τη Βανδή κι εγώ από κάτω ήμουν ο σκηνοθέτης και έδινα οδηγίες. Από μικρός είχα την όρεξη να κάνω πράγματα που κεντρίζουν το ενδιαφέρον του πολύ κόσμου. Εγώ έχω θέμα με τη μοναξιά, δεν έχω θέμα με τον πολύ κόσμο, δεν ντρέπομαι τον πολύ κόσμο, ντρέπομαι τη μοναξιά μου. Δεν θέλω να είμαι μόνος.

koufos-personas-interview-2016-03

Πώς αντιδρούσαν οι δικοί σου όταν από μικρός τους έλεγες πως ήθελες να ασχοληθείς με το τραγούδι;

Οι γονείς μου είναι πολύ θερμοί υποστηρικτές μου, με στηρίζουν πάντα. Η μάνα μου πάντα με ενθάρρυνε και ο πατέρας μου το ίδιο, αλλά δεν ήταν ποτέ στην άνετη οικονομικά θέση να με βοηθήσουν να καταφέρω να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα. Τους ευγνωμονώ όμως που με έκαναν έναν άνθρωπο σωστό στην κοινωνία. Δεν με έχουν κάνει κλέφτη, λωποδύτη, δολοφόνο ή ψεύτη. Είμαι ένας άνθρωπος ειλικρινής, αγαπώ και εκτιμώ πάρα πολύ την οικογένεια, το θεσμό της οικογένειας και γενικότερα όλο αυτό που μας έχει φέρει ο Θεός στη γη για να κάνουμε. Ξεκινάμε από μικροί με τους γονείς μας, παντρευόμαστε, κάνουμε εμείς παιδιά, μαθαίνουμε στα παιδιά μας πως πρέπει να ‘ναι σωστοί άνθρωποι στην κοινωνία. Εγώ θεωρώ ότι έχω μπει σ’ αυτό το καλούπι και είμαι περήφανος που έχω αυτούς τους γονείς που με μεγάλωσαν μ’ αυτό τον τρόπο. Η μητέρα μου προσπαθούσε να με ενεργοποιήσει ώστε να κυνηγήσω όσα ήθελα, γιατί εγώ ήμουν ένας άνθρωπος που έπαιζα πιάνο στο σπίτι, έβαζα μουσική και σκεφτόμουν να γράψω τραγούδια. Με ενδιέφερε μόνο η μουσική, μου άρεσε πάντα πολύ η μουσική. Σπούδασα αγγλικά επειδή άρεσε στη μάνα μου αλλά στη πορεία άρεσε και σε μένα. Το βλέπω μπροστά μου, τα χρησιμοποιώ σχεδόν παντού. Πήγαμε Αυστραλία για περιοδεία και ήμουν αυτός που βοηθούσε τους υπόλοιπους να συνεννοηθούν.

Σαν επάγγελμα το έκανες ποτέ;

Ναι, το έκανα. Δίδαξα αγγλικά δουλεύοντας στο φροντιστήριο του καθηγητή μου ο οποίος με είχε μαθητή απ’ όταν ήμουν 5 χρονών. Αυτός μου έδωσε την ιδέα να σπουδάσω αγγλικά. Τελείωσα τις σπουδές μου, με πήρε να διδάξω στο φροντιστήριο του και χαίρομαι γιατί μπορώ να πω πως τον έβγαλα ασπροπρόσωπο. Οι γονείς των παιδιών έλεγαν τα καλύτερα για μένα, τα παιδιά μ’ αγαπούσαν πολύ. Δεν το παράτησα, απλά μ’ αρέσει πολύ η μουσική. Ζω για τη μουσική!

koufos-personas-interview-2016-10

«Η πιο ωραία στην Ελλάδα» σε έκανε γνωστό στο ευρύ κοινό και σου χάρισε μεγάλη απήχηση. Τι σε έκανε να το επιλέξεις και να το παρουσιάσεις έτσι όπως τελικά το γνωρίσαμε εμείς;

Η ιστορία είναι ότι δούλευα ως DJ σε ένα μπαράκι στη Κέρκυρα κι έβγαζα τα έξοδα μου. Εκεί έρχεται ένας Σλοβένος τουρίστας και μου ζηταέι το τραγούδι «Uno momento». Όταν το άκουσα εκείνο το βράδυ, δεν έδωσα πολλή σημασία. Την επόμενη μέρα ήρθαν 500 Σλοβένοι στο μαγαζί και το γέμισαν κι επειδή ήξερα από το προηγούμενο βράδυ ότι τους άρεσε, είπα να το παίξω. Την ώρα που το έπαιξα το συνδύασα με ένα τραγούδι-διασκευή του Παντελή Παντελίδη, το «Δεν ταιριάζετε σου λέω» που το είχαν διασκευάσει ήδη στη Σλοβενία. Είδα ότι έχουν αρκετά παρόμοιο ήχο και λέω στον εαυτό μου «αυτό το κομμάτι αν το κάνω στα Ελληνικά… λες να ‘χει απήχηση;» Μ’ άρεσε πολύ αυτό που άκουσα και είπα να το βγάλω. Περίμενα να γίνει επιτυχία, επειδή το original είχε 28 εκατομμύρια προβολές τον πρώτο μήνα στο YouTube. Σκέφτηκα ότι μπορεί να ήμουν άγνωστος, αλλά το κομμάτι ήταν δυνατό και θα έκανε επιτυχία και μ’ άγνωστο τραγουδιστή. Όταν βγήκε, περίμενα 1-2 εκατομμύρια προβολές, αλλά να φτάσει 40… με τίποτα.

Δυσκολίες υπήρξαν μέχρι να καταφέρεις να το κυκλοφορήσεις;

Οι δυσκολίες ήταν ότι δεν είχα χρήματα για να πληρώσω την παραγωγή του τραγουδιού, δεν μπορούσα να κάνω την ενορχήστρωση. Μίλησα με κάποιους γνωστούς, μου πρότειναν τον Πάρη Κάλπο και δουλεύουμε μαζί από τότε μέχρι και σήμερα, έχουμε γίνει ομάδα. Τον θεωρώ δικό μου άνθρωπο, με στηρίζει σε οτιδήποτε έχει να κάνει με τη μουσική. Του είπα ότι δεν είχα πολλά χρήματα να του δώσω, διέθετα μέχρι ένα συγκεκριμένο ποσό. Είπε το οκ και ξεκινήσαμε. Ήθελα να το κάνουμε λίγο πιο γεμάτο το τραγούδι για να έρθει πιο κοντά στα ελληνικά δεδομένα. Ο Πάρης το έφτιαξε όπως ακριβώς του ζήτησα, το αποτέλεσμα ήταν αυτό που ξέρετε και πήγε ανέλπιστα καλά. Ήταν το timing τέτοιο, ήταν να γίνει…! Τίποτα δεν είναι τυχαίο.

Από κει και μετά, πόσο άλλαξε η καθημερινότητά σου;

Καθόλου, ειλικρινά σου το λέω.

Γίνεται αυτό;

Ναι, γίνεται! Το διαλέγεις! Εσύ είσαι που επιλέγεις να παραμείνεις ο ίδιος, να κάνεις ότι έκανες και πριν και να έχεις τους ίδιους φίλους με πριν.

koufos-personas-interview-2016-08

Έρχονται όμως αναπόφευκτα και καινούριοι άνθρωποι στη ζωή σου λόγω της αναγνωρισιμότητας.

Δεν έχω αλλάξει φίλους, δεν έχω αλλάξει αυτοκίνητο, δεν έχω αλλάξει σπίτι. Δεν μου έχει κάνει εντύπωση όλο αυτό το πράγμα, έγινε μία επιτυχία αλλά δεν σημαίνει τίποτα αυτό. Μία ίσον με καμία! Προσπαθούμε να κάνουμε βήματα ώστε να έχουμε διάρκεια στο χρόνο, στη δουλειά μας. Ξέρω ότι τα τραγούδια τα δικά μου που είναι πιο ανεβαστικά και χορευτικά, δύσκολα θα μείνουν στο χρόνο. Γι’ αυτό το λόγο προσπαθώ να κάνω μεθοδευμένα βήματα και κάθε τραγούδι που κυκλοφορώ να με βοηθήσει ώστε να μην μείνω στη συνείδηση του κόσμου ως ο «Τικα Τακα», αλλά ως ο Κωνσταντίνος Κουφός.

Όταν είδες πως η επιτυχία άρχισε να ξεφεύγει, ποια ήταν τα συναισθήματά σου; Τι σκεφτόσουν;

Αυτό που μου λες το ένιωσα πιο έντονα όταν βγήκαμε στο εξωτερικό με τον Κώστα Μηλιωτάκη κι είδαμε κόσμο να παραληρεί με την εμφάνισή μας. Έρχονταν και μας αγκάλιαζαν, μας φιλούσαν… Εμένα μου φαινόταν πάρα πολύ περίεργο όλο αυτό. Είμαι ένα παιδί που θα το πετύχεις να περπατά μόνο του στο δρόμο, δεν πηγαίνω σε ακριβά εστιατόρια, κυκλοφορώ στην Ερμού, χρησιμοποιώ το μετρό… όλα αυτά τα κάνω. Δεν είναι ότι δεν με αγγίζει, αλλά δεν με τρελαίνει κιόλας όλο αυτό.

Να τα θυμάσαι αυτά που μου λες τώρα σε μερικά χρόνια!

Μακάρι να πάνε όλα καλά, να ξαναβρεθούμε μετά από δέκα χρόνια και να το διαπιστώσεις η ίδια.

Μετά το «Η πιο ωραία στην Ελλάδα», σε άγχωνε το επόμενο βήμα; Είχες στο μυαλό σου ότι έπρεπε να ξεπεράσεις την επιτυχία του;

Γενικά είμαι αγχώδης σαν άνθρωπος, αλλά πηγαίνω βάση του παλμού του κόσμου. Θεωρώ ότι ο κόσμος θέλει κάτι χαρούμενο για να διασκεδάσει. Επειδή είμαι κι εγώ ένας από αυτούς, είμαι ένας ακροατής, είμαι σκληρός στην κριτική μου κι αν δεν μ’ αρέσει κάτι το λέω. Έχω πει πολλές φορές και στον παραγωγό μου τον Πάρη να αλλάξει διάφορα σημεία σε τραγούδια που δεν μου άρεσαν. Έχω ιδέες, αλλά δεν μπορώ πάντα να πετυχαίνω στο 100% αυτό που θέλει ο κόσμος. Σε έναν ικανοποιητικό βαθμό όμως, βρίσκω όσα θέλει ο κόσμος να ακούσει και προσπαθώ να του τα περάσω με τα τραγούδια μου και με τη μουσική μου και να μη με κυριεύει το άγχος.

koufos-personas-interview-2016-09

Ο χώρος σε αποδέχθηκε εύκολα;

Έχω γνωρίσει πολύ κόσμο που ενώ περίμενα να είναι λιγότερο προσιτοί, τελικά σχημάτισα τελείως διαφορετική άποψη. Μου μιλάνε θετικά, με αγκαλιάζουν, μου έχουν δώσει μικρόφωνο και με έχουν καλέσει να ανέβω να τραγουδήσω στη σκηνή. Ο Σάκης Ρουβάς, πριν συνεργαστούμε, με είχε καλέσει να ανέβω στη σκηνή του Estate και να τραγουδήσω, μια βραδιά που είχα πάει να τον απολαύσω με παρέα. Πέρσι που εμφανιζόμουν με τον Νίκο Βέρτη πέρασα κι εκεί εξαιρετικά, όχι απλά μου έδωσε χώρο και χρόνο στο πρόγραμμα, αλλά με άφησε να κάνω αυτό που θέλω, να δείξω αυτό που είμαι. Δεν έχω παράπονο, ειλικρινά.

Είσαι ένα παιδί που με το που μπήκε στο χώρο, όχι μόνο έκανε μεγάλη επιτυχία αλλά δούλεψε με τεράστια ονόματα όπως ο Νίκος Βέρτης και ο Σάκης Ρουβάς. Υπάρχουν συνάδελφοί σου με μεγαλύτερη εμπειρία στο χώρο από σένα που όμως δεν έχουν ακόμη καταφέρει κάτι ανάλογο.

Είναι ευλογία αυτό! Είμαι πάρα πολύ τυχερός που κατάφερα κάτι τέτοιο. Ο Κώστας Μηλιωτάκης μου λέει ότι είμαι ακόμα αρκετά αγνός αλλά και αφελής για το χώρο αυτό και πρέπει έτσι να παραμείνω. Το λέει με αγάπη και το ξέρω, κι εγώ έτσι θέλω να παραμείνω. Θέλω να τα βλέπω όλα όπως είναι, δεν έχω λόγο να σκέφτομαι αρνητικά. Χαίρομαι πολύ που το ζω όλο αυτό… Σίγουρα υπάρχουν και άνθρωποι που με έχουν κρίνει άσχημα. Όμως εγώ μπορεί να έκανα την επιτυχία, αλλά δεν σταμάτησα εκεί. Από τότε κι έπειτα δουλεύω πολύ σκληρά για να τη διατηρήσω. Πριν δεν έκανα μαθήματα φωνητικής, εδώ κι ενάμιση χρόνο έχω ξεκινήσει, προσπαθώ να είμαι όσο πιο συνεπής γίνεται στη δουλειά μου, φτιάχνω το πρόγραμμα στο μαγαζί σύμφωνα με το τι θέλει να ακούσει ο κόσμος, προσπαθώ να βγαίνω καλός στη σκηνή, να είμαι ωραία ντυμένος. Θα μου πεις τώρα, αυτά είναι που ενδιαφέρουν τον κόσμο; Κάθε τι που προσέχεις σε κάνει καλύτερο στα μάτια του κόσμου, δεν είναι κακό να υπάρχει κι ένα λαϊκό παιδί σε αυτό το χώρο, δεν είναι ανάγκη να είμαστε σνομπ. Τι το παραπάνω έχουν οι τραγουδιστές από κάποιον που δουλεύει οικοδόμος ή ελαιοχρωματιστής;

Από όσα έχεις ακούσει και διαβάσει για σένα, υπήρξε κάτι που να σε πλήγωσε ή να σε πείραξε περισσότερο;

Έχω ακούσει αρνητικά σχόλια κατά καιρούς, αλλά τα βάζω στην άκρη και τα ελέγχω. Προσπαθώ να βελτιώνομαι από τα καλοπροαίρετα σχόλια και τα κακοπροαίρετα τα αφήνω στην άκρη. Δεν διάβασα κάτι που να με πείραξε πάρα πολύ, αν κάτι είναι αλήθεια δεν μπορεί να σε πειράξει. Αν μου πουν ότι η φωνή μου θέλει δουλειά, θα κάτσω και θα τη δουλέψω, όπως ήδη κάνω.

koufos-personas-interview-2016-04

Είσαι επικοινωνιακός, δραστήριος και πάντα ευδιάθετος και χαμογελαστός. Είσαι έτσι και στις πιο προσωπικές σου στιγμές;

Με τους δικούς μου ανθρώπους γίνομαι ώρες ώρες λίγο κακός, σ’ εκείνους είναι που θα ξεσπάσω τα νεύρα μου. Η μάνα μου, για παράδειγμα, είναι ο βράχος μου… αντέχει τα πάντα. Όταν είμαι στενοχωρημένος, αγχωμένος με τη δουλειά και άλλα τέτοια, συνήθως τ’ ακούνε οι άνθρωποι που αγαπώ. Δεν είναι ότι είμαι διαφορετικός προς τους γονείς μου και «πουλάω» έναν άλλο εαυτό στον κόσμο, προσπαθώ να είμαι όσο πιο ήρεμος γίνεται σε όλες μου τις στιγμές. Όταν αυτό δεν το καταφέρνω, δείχνω τα νεύρα μου στους ανθρώπους που θα με καταλάβουν και δεν θα με παρεξηγήσουν.

Οι δικοί σου άνθρωποι πως βλέπουν το γεγονός ότι η «νύχτα» έχει μπει για τα καλά στη ζωή σου, λόγω της δουλειάς σου;

Η μητέρα μου ειδικά τη φοβάται πολύ και υπερβάλλει πολλές φορές και αγχώνεται με πράγματα που δεν θα έπρεπε. Τι είναι η νύχτα; Η μέρα σε μαύρο φόντο… αν θες να υποκύψεις, θα υποκύψεις… αν θες να αποφύγεις κάποιες καταστάσεις, τις αποφεύγεις. Είναι θέμα χαρακτήρα, εμένα προσωπικά μέχρι στιγμής δεν μου έχει τύχει απολύτως τίποτα περίεργο. Η επιλογή η δική μου είναι να απέχω από οτιδήποτε μπορεί να κάνει κακό στον «Κωνσταντίνο».

Για τους νέους ανθρώπους που σε περιτριγυρίζουν τι σου λένε;

Έχω γνωρίσει πολύ κόσμο από το χώρο αλλά λίγοι είναι οι άνθρωποι με τους οποίους κάνουμε πραγματικά παρέα. Κρατάω δίπλα μου ανθρώπους που έχουν να μου δώσουν κάτι θετικό, δεν θέλω αρνητισμό στη ζωή μου.

Ποια είναι η σχέση σου με τις θαυμάστριές σου;

Ποιες θαυμάστριες; (γέλια) Υπάρχουν απλά οι άνθρωποι που αγαπούν αυτό που κάνω, και είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό.
Δεν μπορεί να μην σου έχει τύχει κάποιο περιστατικό, αστείο ή περίεργο, με θαυμάστρια ή θαυμαστή σου…
Μου έχουν τύχει δύο και είναι λίγο αστεία. Το πρώτο αφορά μία κοπέλα που είχε έρθει στο καμαρίνι πέρσι και ήθελε να μου κάνει κάποιες ερωτήσεις λίγο αδιάκριτες, όπως πόσα χρήματα παίρνω ή πράγματα σχετικά με το σπίτι μου. Απάντησα ευγενικά πως είναι κάτι προσωπικό μου, και συνέχισε να κάνει τέτοιου είδους ερωτήσεις, ως που της λέω «Μήπως είσαι από την εφορία;»,. Το άλλο περιστατικό είχε να κάνει με μία κυρία που είχε έρθει να με δει με την κόρη της. Η κόρη ήταν αρκετά διαχυτική μαζί μου.

koufos-personas-interview-2016-02

Θέλω να μου πεις ένα θετικό στοιχείο του χαρακτήρα σου κι ένα αρνητικό!

Το θετικό είναι ότι είμαι άνθρωπος χαρούμενος και δυστυχώς γίνομαι χαλί να με πατήσουν οι περισσότεροι. Δεν το λέω για να φανεί ωραίο, αλλά αν μου ζητήσει κάποιος κάτι που περνάει από το χέρι μου θα γίνω χίλια κομμάτια για να το πραγματοποιήσω. Πολλές φορές από θετικό, γίνεται κι αρνητικό αυτό το χαρακτηριστικό μου βέβαια… έτσι λένε οι κοντινοί μου άνθρωποι. Το αρνητικό μου στοιχείο θα έλεγα πως είναι ότι είμαι παραπάνω αγχώδης από ότι πρέπει.

Φέτος μοιράζεσαι τη σκηνή του Κέντρου Αθηνών με το Σάκη Ρουβά, την Πάολα και την Τάμτα. Μίλησε μου γι’ αυτή τη συνεργασία…

Με το Σάκη Ρουβά συνεργαστήκαμε και το καλοκαίρι στο Estate, είναι συντοπίτης μου, απ’ την Κέρκυρα. Πλέον καταλαβαινόμαστε πολύ καλά, μου ‘χει δώσει χώρο και χρόνο και είναι πολύ θετικός. Μου κάνει εντύπωση που κάθε φορά που κλείνει το πρόγραμμά του ανακοινώνει ότι έρχεται ο Κωνσταντίνος Κουφός, δεν είναι λίγο πράγμα αυτό. Φοβερός καλλιτέχνης, επί σκηνής είναι καταπληκτικός. Η Πάολα είναι αυτό που ξέρει κι αγαπά ο κόσμος: Παολάρα! Πολύ θετική σαν άνθρωπος και με χιούμορ, πράγμα που αντιλήφθηκα αρχικά από τις πρόβες μας κι έπειτα το είδα και στη σκηνή. Είναι εξαιρετικός άνθρωπος. Την Τάμτα τη γνώρισα τώρα, και μου έκανε τρομερή εντύπωση η φωνή της. Έχει φοβερή σκηνική παρουσία, έχουμε μιλήσει και προσωπικά και πιστεύω ότι θα ΄χουμε μια πολύ καλή συνεργασία. Γνώρισα και τα άλλα παιδιά που συμμετέχουν στο σχήμα, την Τάνια Μπρεάζου που είδαμε και στο X-Factor και έχει εξαιρετική φωνή, τον Αντώνη Δόμινο που τον θαύμαζα χρόνια από εποχής Eurostars… Επίσης γνώρισα και την Κασσιανή, ακόμη μία φοβερή φωνή στο σχήμα μας. Φέτος όσοι έρθουν στο Κέντρο Αθηνών θα φύγουν με τα αυτιά τους – α μην τι άλλο – πολύ ικανοποιημένα!

koufos-personas-interview-2016-01

Θέλω να πάμε τώρα στο καινούριο σου τραγούδι, «Τα ποτήρια μας ψηλά», που κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό. Πες μου λίγα λόγια γι’ αυτό!

Το «Τα ποτήρια μας ψηλά» που κυκλοφορεί εδώ και λίγες μέρες από την Panik Records, είναι ένα τραγούδι που έρχεται κι αυτό από την Κροατία, από τον παραγωγό της Severina. Η Severina είναι η τραγουδίστρια του «Uno Momento», της original δηλαδή εκδοχής του «Η πιο ωραία στην Ελλάδα». Ο παραγωγός της, ο Dušan Bacic, μας παραχώρησε τη μουσική κι εγώ έγραψα στίχους. Μιλά για έναν άντρα ο οποίος έχει περάσει στη ζωή του από διάφορα πάθη, τα πάθη του τον οδήγησαν σε λάθη, και από ‘κει κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ζούμε μια φορά στη ζωή μας, επομένως πρέπει να το κάνουμε με τον σωστό τρόπο. Ο Θεός μας έστειλε στη ζωή για να περάσουμε καλά, ας μην είμαστε μεμψίμοιροι. Ας μην κοιτάμε πως θα ρίξουμε τον διπλανό μας επειδή εμείς δεν μπορούμε να ανέβουμε ψηλότερα. Χρειάζεται προσωπική δουλειά για να γίνεις ο Βέρτης, ο Ρουβάς, η Πάολα κι αυτό έχει να κάνει μόνο με τον εαυτό μας, με κανέναν άλλο. Το νέο μου τραγούδι λοιπόν είναι χορευτικό τραγούδι και είναι μια νέα πρόταση αυτός ο ήχος για την Ελλάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος που ο κόσμος το έχει αγκαλιάσει ήδη από τις πρώτες μέρες της κυκλοφορίας του.

Μαζί με το single κυκλοφόρησε και ένα πολύ όμορφο video clip σε σκηνοθεσία του Βαγγέλη Τσαουσόπουλου.

Είναι μορφή ο Βαγγέλης Τσαουσόπουλος! Δέσαμε από την πρώτη στιγμή που μιλήσαμε, είναι βουρλισμένος που λέμε και στην Κέρκυρα… (γέλια). Στην πορεία γίναμε και φίλοι κι είναι σημαντικό να συμβαίνει αυτό με τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζεσαι. Ο Βαγγέλης έφτιαξε ένα καταπληκτικό teaser προτού κυκλοφορήσει ολόκληρο το video clip. Τώρα το έχει δει πια ολόκληρο ο κόσμος, πιστεύω ότι είναι πολύ δυνατό. Θέλω να αγαπηθεί γιατί προσπαθούμε να φέρνουμε νέες προτάσεις στην Ελλάδα. Θα δείτε πολλές εκπλήξεις από το Βαγγέλη κι εμένα σύντομα…

Το τραγούδι σου κυκλοφορεί από την Panik Records, τη νέα σου δισκογραφική εταιρία!

Τη νέα και την πρώτη μου δισκογραφική εταιρία. Είναι πολύ σημαντικό για έναν νέο καλλιτέχνη να νιώθει την ασφάλεια μιας εταιρίας από πίσω του. Συναντήθηκα με τον Γιώργο Αρσενάκο και ταιριάξαμε πολύ ως χαρακτήρες! Είναι ένας άνθρωπος επιτυχημένος, συζητήσιμος και πολύ έμπειρος, και νιώθω μεγάλη ασφάλεια όντας πλέον μέλος της Panik Records.

Ο Γιώργος Αρσενάκος είναι χρόνια στη δισκογραφία και τα βήματά του σε αυτή είναι όλα πολύ επιτυχημένα. Πώς είναι να συνεργάζεσαι μαζί του;

Από την πρώτη στιγμή που βρεθήκαμε και μιλήσαμε με το Γιώργο, εκείνο που τον ενδιέφερε είναι να είμαι εγώ εντάξει και να μην έχω κάποιο πρόβλημα ή παράπονο, και το εκτίμησα πολύ. Θεωρώ ότι θα έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία με την Panik Records. Είμαι πολύ χαρούμενος που μου έστειλε μια ανθοδέσμη στην πρεμιέρα μας, αυτό δείχνει πόσο προσέχει τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζεται. Είναι έξυπνος άνθρωπος, έχει έναν αμερικάνικο τρόπο σκέψης και εμένα μου αρέσει ο τρόπος του. Με την Panik Records ήθελα από παλιά να συνεργαστώ και τώρα που πια αυτό συμβαίνει, χαίρομαι που έχω πραγματοποιήσει κι αυτό μου το όνειρο. Είναι πολύ σημαντικό για έναν νέο καλλιτέχνη να έχει στο πλευρό του μια τόσο σημαντική δισκογραφική εταιρία για να τον στηρίζει. Χαρά και μόνο χαρά!

Μια κι αναφέρθηκες στα όνειρά σου, είναι ή ήταν ποτέ όνειρό σου να μας εκπροσωπήσεις στη Eurovision;

Έχω σαν άνθρωπος πάρα πολλά όνειρα. Δε θέλω να λέω μεγάλα λόγια, θέλω όμως να καταφέρω κάτι που στην Ελλάδα δεν έχει ξαναγίνει. Αυτό στα αυτιά κάποιων ίσως να ακούγεται περίεργα αλλά έχω τόσα στο μυαλό μου που θα προσπαθήσω και θα δουλέψω ώστε να τα κάνω πράξη. Ήταν κι η Eurovision ένα όνειρό μου όμως αυτή τη στιγμή που μιλάμε δεν ξέρω αν θέλω να το κάνω, μπορεί αύριο αν με πάρεις τηλέφωνο να σου πω ότι θέλω. Δεν θα έλεγα ποτέ όχι, μ’ αρέσει να εκπροσωπώ την Ελλάδα όπου κι αν βρίσκομαι. Τώρα που μιλάμε και θέλω και δεν θέλω.

Κλείνοντας, θέλω να στείλεις κι ένα μήνυμα στους αναγνώστες του tralala.gr!

Σας στέλνω ολόψυχα την αγάπη μου! Σας ευχαριστώ για την συνεχή αγάπη και στήριξη!

Συνέντευξη & επιμέλεια: Σοφία Μπεκιάρη
Απομαγνητοφώνηση: Αθανασία Βογιάρη – Κατερίνα Γκίνη – Χριστίνα Σαμπάνη
Φωτογραφίες: byRon

koufos-personas-interview-2016-07

Ευχαριστούμε το «BARRIO» All Day Restaurant, Τριπτολέμου 10 & Ευμολπίδων 24 Γκάζι, για την φιλοξενία!

The post Συνέντευξη | Κωνσταντίνος Κουφός: «Φέτος όσοι έρθουν στο Κέντρο Αθηνών θα φύγουν με τα αυτιά τους πολύ ικανοποιημένα!» appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://ift.tt/2dUHHfw
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου