Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

Μανώλης Βονάκης - Θα 'Μαι Εκεί


Ο Μανώλης Βονάκης – ο οποίος κατάγεται από τη Ρόδο και ζει στο Ρέθυμνο- έχει ήδη ξεχωρίσει στο χώρο του τραγουδιού, καθώς έχει πραγματοποιήσει εμφανίσεις και στην Αθήνα, στο πλευρό του Λάμπη Λιβιεράτου, του Νίκου Απέργη, του Βασίλη Δήμα και φυσικά του Νίκου Μακρόπουλου.

Το επόμενο διάστημα, μάλιστα, θα ανακοινωθεί και το μαγαζί στην Αθήνα όπου θα εμφανίζεται μαζί με γνωστά ονόματα του τραγουδιού.

Μουσική : Μανώλης Βονάκης
Στίχοι : Αντρέας Γιωργίου
Ενορχήστρωση : Λευτέρης Πουλιού

Κιθάρες : Παντελής Κλήμης
Μπάσο : Τάσος Ρούσσης
Τύμπανα : Κώστας Καρασαββίδης
Κρουστά : Δρόσος Σκυλλάς
Πλήκτρα - Σαξόφωνο : Λευτέρης Πουλιού
Φωνητικά : Κώστας Παπαγερίδης

Μίξη : Κώστας Παπαγερίδης
Editing : Τάσος Ρούσσης
Mastering : Αντώνης Τζώρτζης , Exceptional Mastering


Lyrics:

Κοίτα μια στιγμή, ένα λάθος πόσο πόνο δίνει
Όλα μια κλωστή και όταν κοπεί, όλες τις πόρτες κλείνει
Όλα ήσουν εσύ μα τώρα φεύγω, άλλα μη φοβάσαι
Κοίταξε ψηλά και θα το δεις, στην αγκαλιά μου θα ‘σαι

Θα ‘μαι εκεί να σε προσέχω, πάντα δίπλα σου να τρέχω
Στις χαρές, στις λύπες, σε μιά δύσκολη στιγμή
Θα ‘μαι εκεί να σου μιλάω, να γελάω, να πονάω
Όλη τη ζωή μας θα την περάσουμε μαζί
Κι αν μικρή μου δεν λυπάσαι, δεν πειράζει, μην φοβάσαι
Εγω θέλω μόνο να περνάς εσύ καλά
Να θυμάσαι μόνο φως μου, στη γωνιά του άλλου κόσμου
Θα ‘μαι αν νοσταλγήσεις έστω και λίγο τα παλιά

Όλα ένα γιατί και αυτός ο χρόνος δεν γυρνάει πίσω
Να ‘ρθω να σου πω ένα αντίο και να σε φιλήσω
Θα ΄μαι μακριά, όμως η σκέψη μου θα ‘ναι κοντά σου
Κοίταξε ψηλά και πως τα χείλη μου φιλάς φαντάσου

on Dailymotion http://ift.tt/2e7iGfF

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου