Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Πέτρος Ιακωβίδης: “Ο Νίκος Κουρκούλης είναι ο καλλιτεχνικός μου πατέρας”!

O Πέτρος Ιακωβίδης ήταν καλεσμένος της εκπομπής “The 2night show” με οικοδεσπότη τον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Ο ανερχόμενος τραγουδιστής μίλησε για το αν η εξωτερική εικόνα τον έχει βοηθήσει στη δουλειά του: “Στη δουλειά πρώτο ρόλο έχει να τραγουδάς καλά αλλά παίζει σημαντικό ρόλο και η εμφάνιση, είναι λογικό. Προσπαθούσα να φροντίζω πάντα την εμφάνιση μου. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο γιατί πλέον ο κόσμος θέλει να βλέπει κιόλας, είναι και εικόνα και ήχος πρέπει να συνδυάσεις κάτι καλό”.

Συνεχίζοντας αναφέρθηκε στη ξαφνική του εμφάνιση στη δισκογραφία: “Ο κόσμος με γνώρισε τα τελευταία 2 χρόνια που έβγαλα το πρώτο μου τραγούδι το “Ο έρωτας μου γίνε” αλλά τραγουδάω από τα 13. Ξεκίνησα στη Καβάλα, στη πόλη μου και μετά στη Θεσσαλονίκη. Γύρισα όλες τις πόλεις, Ξάνθη, Δράμα, Αλεξανδρούπολη. Αυτό σου δημιουργεί και χαρακτήρα για να μπορείς να ανταπεξέλθεις στα μεγάλα μαγαζιά, να είσαι όπως πρέπει”.

Ακόμα μίλησε για το Νίκο Κουρκούλη: “Ο Νίκος Κουρκούλης είναι ο καλλιτεχνικός μου πατέρας, είναι αυτός που με βοήθησε σε όλο αυτό, από τη πρώτη στιγμή. Δηλαδή από τη πρώτη στιγμή, πριν μπει κι αυτός στη δισκογραφία που ήμουν μωρό επειδή με πηγαίναν οι γονείς μου έτυχε σε ένα νυχτερινό κέντρο που είχαμε πάει να με γνωρίσει στο Σταμάτη Σπανουδάκη και μου λέει ο Σπανουδάκης παίζεις κάποιο όργανο, γιατί με έβαλε να του τραγουδήσω, του είπα όχι και μου λέει μόλις πας στη Καβάλα ξεκινά να μαθαίνεις ένα όργανο και μου είπε ο Νίκος μόλις γυρίσεις να μάθεις μπουζούκι. Και έτσι ξεκίνησε όλο αυτό. Έμαθα στα νήπια κιόλας μπουζούκι, θυμάμαι ότι μου το κρατούσαν γιατί μου έφευγε”.

Επίσης μίλησε για τις συνεργασίες του αλλά και τα τραγούδια που έχει δώσει σε άλλους καλλιτέχνες όπως το “Χτύπα” του Stan και το “Αθήνα-Θεσσαλονίκη” του Κωνσταντίνου Αργυρού.

Στη συνέχεια, ο Πέτρος Ιακωβίδης τραγούδησε την τελευταία του επιτυχία Κοριτσάκι μου”, το “Αθήνα-Θεσσαλονίκη”, το “Τα παιδιά των φαναριών” αλλά και το “Μόνο για λίγο” του Νίκου Κουρκούλη. Ο αγαπημένος τραγουδιστής ερμήνευσε και το “Αγκαλιά” παίζοντας ο ίδιος κιθάρα ενώ στη παρέα τους ήρθε και ο Δημήτρης Σταρόβας ο οποίος έπαιξε κιθάρα και ο Πέτρος Ιακωβίδης είπε το “Αν είσαι ένα αστέρι” και το “Έλα να με τελειώσεις”. 

Τέλος, ο Πέτρος Ιακωβίδης και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου έπαιξαν το παιχνίδι “Φου και φου” το οποίο κέδισε ο Γρήγόρης Αρναούτογλου.

 

The post Πέτρος Ιακωβίδης: “Ο Νίκος Κουρκούλης είναι ο καλλιτεχνικός μου πατέρας”! appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://ift.tt/2jPJljP
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου