Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Συνέντευξη | Λευτέρης Κιντάτος: «Χαίρομαι που χτυπάει το τηλέφωνό μου από καλλιτέχνες που ποτέ δεν περίμενα!»

Από τότε και μέχρι σήμερα, σχεδόν τρία χρόνια μετά, ο Λευτέρης Κιντάτος ασχολείται non stop με τη μουσική. Το ταλέντο του είναι πολύπλευρο καθώς όχι μόνο τραγουδά αλλά και γράφει! Δεν γράφει μόνο για τον ίδιο, αλλά έχει δώσει τραγούδια του και σε άλλους καλλιτέχνες… τραγούδια που έγιναν μεγάλες επιτυχίες και τον καθιέρωσαν στα μάτια του κοινού.

Τι δηλώνει για τη συνεργασία του με τον Βασίλη Καρρά αλλά και τον Κωνσταντίνο Αργυρό; Τι έχει αποκομίσει από την εμπειρία του «The Voice» αλλά και από τη συναναστροφή με τον Αντώνη Ρέμο; Και τέλος, ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά του σχέδια;

Οι απαντήσεις σε όλα αυτά, στην παρακάτω συνέντευξη που παραχώρησε στη δημοσιογράφο του tralala.gr Αθανασία Βογιάρη!

Λευτέρη, σε καλωσορίζουμε στο tralala.gr! Χαιρόμαστε που σε φιλοξενούμε! Θέλω, ξεκινώντας, να μου πεις σε τι φάση σε πετυχαίνουμε αυτή την περίοδο.

Είναι δική μου η χαρά! Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία. Βρίσκομαι στο «Skyladiko VIP» για δεύτερη χρονιά και δόξα τω θεώ πάμε πολύ καλά. Εκτός αυτού γραφώ τραγούδια και πολύ μου αρέσει που ο κόσμος ήδη έχει αγαπήσει κάποια από αυτά, όπως το «Όσα Νιώθω» και το «Στη δική μου αγκαλιά».

Σε πρωτογνωρίσαμε πριν περίπου τρία χρόνια μέσα από το πρώτο Ελληνικό «The Voice». Τώρα που έχει μεσολαβήσει όλος αυτός ο καιρός, πόσο πιστεύεις ότι σε βοήθησε η συμμετοχή σου σε αυτό;

Η συμμετοχή μου στο «The Voice» ήταν η αρχή για να κάνω αυτό που πάντα ήθελα και αγαπούσα. Ο πραγματικός αγώνας όμως ξεκίνησε μετά απ’ αυτό και για να υπάρχει συνέχεια πρέπει να έχεις υπομονή και επιμονή.

Με τον Αντώνη Ρέμο, coach σου στο παιχνίδι, έχετε κρατήσει επαφή; Ποια είναι η σχέση σας σήμερα;

Οι σχέσεις μας είναι οι καλύτερες. Τον συμβουλεύομαι ακόμα και ανακαλύπτω ότι συνεχώς έχει πράγματα να μου δώσει.

Εν έτει 2017, τα μουσικά talent shows στην ελληνική τηλεόραση είναι πάρα πολλά. Εσύ θα σύστηνες σε έναν νέο να επιχειρήσει να ξεκινήσει την καριέρα του μέσα από κάποιο από αυτά;

Δεν είμαι εδώ για να συμβουλέψω κανένα. Δεν έχω ούτε την εμπειρία, ούτε τις γνώσεις που χρειάζεσαι για να δίνεις συμβουλές. Εγώ ο ίδιος θα το ξανάκανα ανεπιφύλακτα, μόνο κέρδος ήταν για μένα.

Εκτός από πολύ καλός τραγουδιστής, είσαι και ένας εξαιρετικός συνθέτης. Αν έπρεπε να διαλέξεις μία από τις δύο ιδιότητές σου, ποια θα ήταν αυτή και γιατί;

Δε θα ήθελα ποτέ να έρθω σε μια τόσο δύσκολη θέση αλλά αν κάποιος μου έβαζε ένα πιστόλι στον κρόταφο, μάλλον θα επέλεγα το τραγούδι. Είναι τρομερή η ενέργεια που λαμβάνεις απ’ τον κόσμο, συναίσθημα μοναδικό.

Έχεις δώσει σε άλλους καλλιτέχνες τραγούδια τα οποία έχουν γίνει μεγάλες επιτυχίες. Ποιες από τις συνεργασίες σου ξεχωρίζεις;

Αισθάνομαι ευλογημένος που τα τραγούδια που έχω γράψει σε δίκες μου στιγμές χαράς ή λύπης καταφέρνουν να αγγίξουν τις ψυχές και άλλων ανθρώπων. Ο Βασίλης Καρράς και ο Κωνσταντίνος Αργυρός θεωρώ πως είναι οι συνεργασίες που θα ξεχώριζα.

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός είναι ένας από τους καλλιτέχνες που σε εμπιστεύθηκαν από νωρίς. Έχετε συμπράξει τόσο επί σκηνής, όσο και στον τελευταίο του δίσκο, όπου του «χάρισες» τραγούδια σου! Πώς είναι η συνεργασία σας; Σκοπεύετε να τη συνεχίσετε και μελλοντικά;

Ο Κωνσταντίνος είναι φιλαράκι μου καλό πια. Τραγουδήσαμε μαζί, ταιριάξανε τα χνώτα μας από την πρώτη στιγμή… να το πω έτσι λαϊκά. Είναι τιμή μου που με εμπιστεύτηκε και μεγαλύτερη χαρά μου που δεν πρόδωσα την εμπιστοσύνη του. Ετοιμάζουμε καινούρια πράγματα που και οι δυο ελπίζουμε να αγαπήσει ο κόσμος.

Όπως προείπες, αυτό τον καιρό πραγματοποιείς εμφανίσεις στο «VIP Skyladiko» μαζί με μία σπουδαία παρέα καλλιτεχνών. Πώς περνάτε εκεί;

Είναι σπουδαίο να υπάρχει καλό κλίμα στο χώρο της δουλείας σου. Εμείς έχουμε καταφέρει να έχουμε το ιδανικό. Πάω κάθε βραδύ στη δουλειά με τεράστια χαρά και μόνο ευτυχισμένος είμαι γι’ αυτό.

Ας πάμε στο νέο σου τραγούδι που φέρει τον τίτλο «Θέλει η αγάπη τρέλα». Στίχους και μουσική υπογράφεις ο ίδιος! Τι σε ενέπνευσε ώστε να το γράψεις; Πες μας λίγα λόγια γι’ αυτό!

Το τραγούδι στην ουσία παροτρύνει όσους φοβούνται να κάνουν βήματα στον έρωτα, να αφεθούν και να μην έχουν αναστολές για όσα νιώθουν. Θεωρώ ότι η ζωή θέλει τρελά και η αγάπη είναι μέρος της ζωής. Εγώ προσωπικά αφήνομαι σε όσα νιώθω και δεν μετανιώνω ποτέ.

Το τραγούδι αυτό εγκαινιάζει τη συνεργασία σου με την Panik Platinum! Πώς νιώθεις για αυτό το «νέο» ξεκίνημα;

Είναι χαρά μου που πλέον ανήκω στην Panik Platinum και ελπίζω να συνεχιστεί μια υγιής συνεργασία!

Τέλος, ποια είναι τα επόμενά σου σχέδια; Τι καινούριο ετοιμάζεις;

Τα σχέδια μου είναι να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπώ με οποιοδήποτε κόστος. Ετοιμάζω καινούρια τραγούδια και πολύ χαίρομαι που χτυπάει το τηλέφωνό μου από καλλιτέχνες που ποτέ δεν περίμενα για να ακούσουν τραγούδια μου.

The post Συνέντευξη | Λευτέρης Κιντάτος: «Χαίρομαι που χτυπάει το τηλέφωνό μου από καλλιτέχνες που ποτέ δεν περίμενα!» appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://ift.tt/2poQrNu
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου