Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

Στάθης Λουλουδόπουλος – Κοίτα (Official Music Video)


Μουσική: Στάθης Λουλουδόπουλος
Στίχοι: Στάθης Λουλουδόπουλος - Θοδωρής Καπακουλάκ
Ενορχήστρωση: Στάυρος Μιχτατζής - Στάθης Λουλουδόπουλος
Διεύθυνση παραγωγής : Στάθης Λουλουδόπουλος
Mixing: Τάκης Αργυρίου http://bit.ly/2rWfBYG
Φωνητικά: Άκης Δείξιμος - Στάθης Λουλουδόπουλος

Σκηνοθεσία: Θοδωρής Νικολάου
Σενάριο :Στάθης Λουλουδόπουλος
Οργάνωση Παραγωγής video clip : Πάνης Απαζίδης

Female Role: Γιούλα Καπετάνιου - Δέσποινα Λόλα - Ιουλία Ράπτη
Μale Role: Πάνης Απαζίδης - Πάνος Γρηγορόπουλος - Πάνος Πασσάς
Make Up: Χριστίνα Αλτιπαρμάκη
Stylish: Avantage Collection (Κομοτηνή)


LYRICS:

Φόνος τρυφερός
Κάτω απ΄το δέρμα μου
Μέσα στο αίμα μου
Εσύ… Κυλάς ακόμα

Γύρω μου σκιές
Με μένα μοιάζουνε
Και σου φωνάζουνε
Γιατί…

Εφυγες και άφησες
Σε αναπάντητες
Σκέψεις…
Να ψάχνω το γιατί

Κοίτα με πως ζω πεθαίνω
Κοίτα με πως ζω
Κοίτα πονώ αρρωσταίνω
Χώρια σου δεν ζω

Κοίτα σαν σκια γυρνάω
Ψεύτικα γελώ
Κοίτα με πονώ επιμένω
Χώρια δεν ζω πεθαίνω

Κοίτα αρρωσταίνω
Κοίτα πως πεθαίνω
Κοίτα στην καρδιά σου
Υπάρχω μόνο εγώ

Κοίτα αρρωσταίνω
Κοίτα πως πεθαίνω
Κοίτα στην καρδιά σου
Πριν τελειώσει εδώ

Χάνομαι ξανά
Μέσα στην σκέψη μου
Κάθε λέξη μου εσύ

Σαν ήλιο σε ένιωθα
Φώτιζες έρωτα
Τώρα σκοτάδι και βροχή

Εδώ ….
Βράδια αξημέρωτα
Φωτιά τα βλεμματα
Έκαιγε ο έρωτας

Και εδώ…
Όλα τελειώνουνε
Πρέπει να ζήσω για μένα
Απο εσένανε να λυτρωθώ

on Dailymotion http://bit.ly/2tCAs1F

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου