Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Συνέντευξη-Βασίλης Αραμπατζής: «Η μουσική για εμένα είναι πολύ σημαντική στη ζωή μου»

Ο Βασίλης Αραμπατζής, με καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη, αποτελεί ακόμη μία ακόμη μεγάλη απόδειξη, ότι ο Βορράς, βγάζει μοναδικές φωνές. Ο Βασίλης Αραμπατζής, το «ήθελε πολύ» να γίνουν πραγματικότητα τα όνειρά του στο πεντάγραμμο, και το νέο του τραγούδι, με τίτλο «Θέλω Πολύ», σε μουσική και στίχους του Βασίλη Δήμα, που κυκλοφόρησε πριν από λίγο καιρό από τη Sonar  Music, έχει ήδη αγαπηθεί πολύ από τον κόσμο, ενώ σαρώνει ήδη στα κλαμπ πανελλαδικά.

Ο καλλιτέχνης μιλά αποκλειστικά στο Tralala.

Πως προέκυψε η μουσική και το τραγούδι στη ζωή σου;

Από πολύ μικρή ηλικία είχα μουσικές ανησυχίες .Όπως όλα τα παιδάκια έψαχναν να ασχοληθούν με κάτι και να παίξουν, εγώ αυτά που έψαχνα και με αυτά που έπαιζα, είχαν να κάνουν με τη μουσική! Συνδύαζα τα πάντα με την μουσική! Όλοι, με έβλεπαν ότι είχα κάτι καλλιτεχνικό από μωρό και έτσι θυμάμαι, στη δευτέρα δημοτικού, ξεκίνησα σε ένα ωδείο στη Θεσσαλονίκη, κάνοντας μαθήματα σε αρμόνιο και πιάνο….Έλεγε τότε η καθηγήτρια μου στους γονείς μου, ότι είχα ταλέντο , και έτσι συνέχισα….

Μου αγόρασαν το πρώτο αρμόνιο στο σπίτι και έτσι άρχισα να ασχολούμαι ακόμα πιο εντατικά ! Επίσης έκανα σπουδές πάνω στα θεωρητικά ,αρμονία και ντικτε! Μετά από 11 χρόνια περίπου σπουδών, πήρα το πτυχίο μου στο πιάνο και στη συνέχεια, από μια ιδιωτική σχολή πήρα το δίπλωμα, στο τμήμα ηχοληψίας! Τότε πιτσιρικάς που ήμουν, πήρα την απόφαση να κάνω ένα γκρουπ και να ξεκινήσουμε live, σε μικρά μπαράκια της πόλης …. Έτσι έγινε η πρώτη μου επαφή με το τραγούδι, έτσι ξεκίνησα.

Πότε ήταν η πρώτη σου live εμφάνιση και ποιο συναίσθημα σου άφησε;

Το συναίσθημα ήταν πολύ έντονο, διότι έκανα πράξη κάτι το οποίο αγαπούσα και η ανταπόκριση τότε ήταν μεγάλη! Θυμάμαι τότε, όταν πήρα το πρώτο χειροκρότημα ,είχα ντραπεί παρά πολύ ! Έτσι συνέχισα την προσπάθεια μου μέχρι και σήμερα, ώστε να συνεργαστώ με σπουδαίους καλλιτέχνες και οι εμπειρίες ήταν πολλές…..Η επιμονή και η υπομονή είναι αυτά που με κάνουν να συνεχίζω την προσπάθεια μου…

Πες μου δυο θετικά και δυο αρνητικά στοιχεία του χαρακτήρα σου;

Καλή ερώτηση . . Δύο από τα θετικά που έχω ως Βασίλης,  πιστεύω πως είναι η αυτοπεποίθηση μου αλλά και το πόσο τολμηρός είμαι σε πολλά πράγματα και καταστάσεις…. Αντίθετα ,κάτι αρνητικό που έχω,  είναι ότι δύσκολα αντιστέκομαι στο καλό φαγητό, χαχα.  Ένα άλλο αρνητικό που έχω, είναι ότι είμαι ανεκτικός…. Ανέχομαι πολύ εύκολα και δεν είναι ότι καλύτερο για κάθε άνθρωπο.

Για ποιο πράγμα θα άφηνες τη μουσική;

 Το τραγούδι ποτέ δεν σκέφτηκα να το αφήσω, ούτε για πλάκα…. Η μουσική για εμένα είναι πολύ σημαντική στη ζωή μου,  γιατί είναι ένας τρόπος με τον οποίο εκφράζομαι ! Αγαπώ πολύ αυτό που κάνω! Αν ποτέ άφηνα το τραγούδι θα ήταν μόνο για κάποιο σοβαρό λόγο υγείας…μόνο έτσι!

Ποια είναι η άποψή σου για την σημερινή κατάσταση της ελληνικής δισκογραφίας;

Η δισκογραφία έχει αλλάξει κατά πολύ τα τελευταία χρόνια! Φυσικά υπάρχουν πολλές δισκογραφικές εταιρίες και η κάθε μια έχει τον δικό της τρόπο λειτουργίας στον χώρο αυτό, αλλά και στο πρόσωπο του καλλιτέχνη! Είμαι τυχερός που είμαι σε μια από τις καλύτερες δισκογραφικές εταιρίες την Sonar Music διότι σέβονται τον καλλιτέχνη και είναι μια οικογένεια! Ευχαριστώ από καρδιάς, τον σπουδαίο Βασίλη Δήμα, που με εμπιστεύτηκε στο τραγούδι του, αλλά και τους κύριους Αντρέα Γιατράκο, Νίκο Πριόβολο, την κυρία Έφη Κοντού, που πίστεψαν σε εμένα, αλλά και όλη την ομάδα μας, τον Βασίλη Λιάτσο, τη Σπυριδούλα Κάμπου, τη Μαίρη Βιντιάδου, τον Λευτέρη Πετρά, και όλους όσους εργάζονται για το καλύτερο αποτέλεσμά.
 
 

The post Συνέντευξη-Βασίλης Αραμπατζής: «Η μουσική για εμένα είναι πολύ σημαντική στη ζωή μου» appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2FZgQwe
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου