Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

Τζένη Κατσίγιαννη - Αμαρτία


Στίχοι - Μουσική: Βασίλης Μπατής

Ενορχήστρωση - programming: Δημήτρης Μίτκος
Μίξη: Κυριάκος Αστερίου (BK studio)
Mastering: Μπάμπης Μπίρης (BK studio)

Έπαιξαν οι μουσικοί:

Τύμπανα: Άγγελος Βαλαβάνης
Κλαρίνο: Σταύρος Παζαρέντζης
Ζουρνάς: Γιώργος Παζαρέντζης
Σάζι: Δημήτρης Μίτκος
Πλήκτρα: Παντελής Χατζακος - Δημήτρης Μιτκος
Τουμπερλέκι: Γιώργος Δημόπουλος


LYRICS:

Φάνηκε τρίτο πρόσωπο
κι ήρθε να σου μιλήσει
Όμως δεν ήρθε για καλό
θέλει να μας χωρίσει

Κι εγώ κοιτώ τα μάτια σου
γεμάτη αγωνία
Μα το δικό σου το μυαλό
είναι στην αμαρτία

Είναι αμαρτία να κοπώ στα τρία
ήμουν μαθημένη να 'μαι αφοσιωμένη
Είναι αμαρτία τόση αδικία
να κοιτάς μια ξένη με την πρώτη ευκαιρία

Μην παίζεις με τα νεύρα μου
και την υπομονή μου
Αν θέλεις άλλες να κοιτάς
τότε τι θες μαζί μου

Πες μου τι θέλεις τι ζητάς
αμέσως εξηγήσου
Σου δίνω χρόνο να σκεφτείς
ποια είναι η επιλογή σου

on Dailymotion http://bit.ly/2WkHbxL

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου