Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

Μιχάλης Φωτιάς - Άντε Γειά Μας (Official Remix)


LYRICS:

Ενα τραγούδι έγραψα μαζί με τη καρδιά μου
με μουσική τα δάκρυα και στίχους τα όνειρα μου
τραγουδιστής είναι ο καημός για σένανε να λέει
και η κιθάρα μάτια μου για πάρτυ σου να κλαίει

Με φίλους πάλι βγήκα να πιώ να σε ξεχάσω
και κρατώντας το μπουκάλι την παρέα να κεράσω

Άντε γειά μας επιτέλους με χαμόγελο φωνάζω
δεν αξίζει να χαλιέμαι και την πάρτυ μου κοιτάζω
αντε γειά μας στα παλιά μας τα παπούτσια θα σε γράψω
κι αν σε θυμηθώ για λίγο με τους φίλους μου θα κλάψω
στην υγειά μας

Ένα τραγούδι έγραψα απ τον εγωισμό μου
γιατί δεν ήταν το όνειρο στη τελική δικό μου το τσιγάρο
να μου μιλά για όλα μου τα πάθη
και με τους φίλους μου θα πιώ για τα δικά σου λάθη

on Dailymotion http://bit.ly/2I7I2YC

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου