Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020

Κατερίνα Στικούδη | «Είμαι πιο πολύ ερωτευμένη σήμερα με τον σύζυγο μου απ’ότι στην αρχή της σχέσης μας»!

Η Κατερίνα Στικούδη βρέθηκε στο πλατό της εκπομπής του Γιώργου Λιάγκα και μίλησε για το My Style Rocks αλλά και για τον ευτυχισμένο γάμο της. 

«Με στηρίζει και με βοηθάει πάρα πολύ. Κι αν είμαι πολύ κουρασμένη και δεν μπορώ να οδηγήσω, όπου μπορεί με συνοδεύει. Με ανακουφίζει, είναι ωραίο να είναι δίπλα μου. Μου φτιάχνει τη διάθεση», είπε αρχικά η performer και συμπλήρωσε «Η μέρα του γάμου εμένα μου έδωσε πολλή χαρά. Σου λέω αλήθεια, δεν περίμενα να το απολαύσω τόσο πολύ και να περάσω τόσο καλά. Ήταν κάτι που δεν το ονειρευόμουν από κοριτσάκι, δεν ήταν όνειρο ζωής. Αλλά ήταν η πιο ωραία μέρα της ζωής μου».

Όσο για το My Style Rocks αποκάλυψε: «Μου αρέσει πάρα πολύ που είμαι εκεί. Δεν δέχτηκα αμέσως την πρόταση. Μου άρεσε, το σκέφτηκα και είπα το ναι».

Δείτε όλη τη συνέντευξη:

 

 

 

The post Κατερίνα Στικούδη | «Είμαι πιο πολύ ερωτευμένη σήμερα με τον σύζυγο μου απ’ότι στην αρχή της σχέσης μας»! appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2RQnfO5
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου