Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

Γιώργος Σαμπάνης | «Δεν πιστεύω στον έρωτα. Δεν θέλω να με ξαναδώ έτσι»!

Μία εξομολογητική συνέντευξη παραχώρησε ο Γιώργος Σαμπάνης στην εκπομπή «Μεσημέρι» με τον Γιώργο Λιάγκα, καθώς ήταν μία από τις σπάνιες φορές που μίλησε για την προσωπική του ζωή. 

«Δεν περνούσα καλά όταν τα φώτα της δημοσιότητας έπεφταν πάνω στην προσωπική μου ζωή. Δεν είναι ωραίο. Γνωρίζεις μια κοπέλα 20 μέρες, δεν ξέρει καν γιατί είναι μαζί σου, αν ταιριάζετε και κάνεις το λάθος να της πεις ότι έχει ο φίλος μου και πρέπει να πάω να τον ακούσω. Την παίρνεις, λοιπόν, μαζί σου και γίνεται δημόσια η εμφάνιση της. Κάπως έτσι γίνεται, μην φανταστείς πως μας κυνηγούν οι φωτογράφοι απ’ έξω. Το θεωρώ πια επιπόλαιο όλο αυτό. 

Μια φορά είχαν έρθει παπαράτσι κάτω από το σπίτι και μου είχε κάνει εντύπωση. Ήταν στις αρχές της σχέσης με την Άννα Πρέλεβιτς. Θεωρώ ότι ήταν επιπόλαιο αυτό που έκανα. Ενώ δεν γνώριζα καλά έναν άνθρωπο, τον έπαιρνα μαζί μου γιατί θεωρούσα πως έπρεπε να υπερασπιστώ αυτό που μόλις είχα γνωρίσει και τελικά του έκανα και ζημιά», δήλωσε ο Γιώργος Σαμπάνης.

Ο αγαπημένος καλλιτέχνης στη συνέχεια της συνέντευξης αποκάλυψε πως πλέον δεν πιστεύει στον έρωτα.

«Είχα αφεθεί και ήμουν αδύναμος. Δεν θέλω να με ξαναδώ έτσι. Δεν πιστεύω στον έρωτα. Είναι σιχαμένος αυτός ο τύπος με τα φτερά και τα βέλη, δεν τον συμπαθώ», είπε.

Δείτε όλη τη συνέντευξη:

The post Γιώργος Σαμπάνης | «Δεν πιστεύω στον έρωτα. Δεν θέλω να με ξαναδώ έτσι»! appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2w5D5wX
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου