Σάββατο 28 Μαρτίου 2020

Χρήστος Μενιδιάτης “Δύο Δρόμοι” | Video Premiere

Ο Χρήστος Μενιδιάτης παρουσιάζει το νέο του single μαζί με το μουσικό βίντεο, “Δύο Δρόμοι“, που κυκλοφορεί από την Heaven Music!

Τη μουσική και τους στίχους του τραγουδιού υπογράφει ο Θοδωρής Κοτονιάς και σε συνδυασμό με την ερμηνεία του Χρήστου Μενιδιάτη το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό.

Στίχοι:

Είναι πάντα δύο δρόμοι
μα δεν έμαθα ακόμη
ποιόν από τους δυο
να διαλέξω, να περάσω
να κερδίσω ή να χάσω
κι όλα ρημαδιό

Το μυαλό μου λέει κράτα
κι η καρδιά μπορείς περπάτα
Το μυαλό μου λέει πίσω
μα η καρδιά πως θα νικήσω

Είναι ένα σταυροδρόμι
μυστικό κρατάω ακόμη
που δε λέγεται
Μία ψέμα , μία αλήθεια
σα λιβάνι μες τα στήθια
σιγοκαίγεται

Το μυαλό μου λέει κράτα
κι η καρδιά μπορείς περπάτα
Το μυαλό μου λέει πίσω
μα η καρδιά πως θα νικήσω

Είναι πάντα δύο δρόμοι
Μανιασμένοι οικοδόμοι
με γκρεμίζουνε
Γιατί ξέρω όποιο κι αν πάρω
ούτε έρωτα, ούτε χάρο
δε χαρίζουνε

Το μυαλό μου λέει κράτα
κι η καρδιά μπορείς περπάτα
Το μυαλό μου λέει πίσω
μα η καρδιά πως θα νικήσω

Το μυαλό μου λέει κράτα
κι η καρδιά μπορείς περπάτα
Το μυαλό μου λέει πίσω
μα η καρδιά πως θα νικήσω

Το μυαλό μου λέει κράτα
κι η καρδιά μπορείς περπάτα
Το μυαλό μου λέει πίσω
μα η καρδιά πως θα νικήσω

Το single “Δύο Δρόμοι” κυκλοφορεί από την Heaven Music

The post Χρήστος Μενιδιάτης “Δύο Δρόμοι” | Video Premiere appeared first on MusicPress.



from MusicPress https://bit.ly/2UpuOOg
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου