Σάββατο 28 Μαρτίου 2020

Νάϊρα Αλεξοπούλου “Εμμονή” | Video Premiere

H Νάιρα Αλεξοπούλου, επιστρέφει με ένα up tempo τραγούδι με τίτλο “Εμμονή“.

Τη μουσική του τραγουδιού υπογράφει o Πάνος Καπίρης, τους στίχους του ο Τάκης Αναστασόπουλος και σε συνδυασμό με την ερμηνεία της Νάιρας το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό.

Στίχοι:

Νόμιζα καλά ότι με ξέρω
Μόνη μου πως θα τα καταφέρω
Μα δεν υπάρχει
Στη μοναξιά συμβιβασμός

Νόμιζα πως ήσουν μια συνήθεια
Μα τώρα χρειάζομαι βοήθεια
Μέσα στο αίμα μου είσαι εθισμός

Εμμονή μου ΄χεις γίνει
Η πληγή μου δεν κλείνει
Η φωτιά μου δε σβήνει
Γύρνα

Εμμονή και ματώνω
Σαν κερί σιγολιώνω
Όσο λείπεις πατώνω
Γύρνα

Νόμιζα στον ερώτα διαφέρω
Πως χωρίς εσένα δε θα υποφέρω
Μα η απουσία σου μου ‘χει φέρει πανικό

Νόμιζα είσαι αγάπη μιας ρουτίνας
Τώρα ζω τη φάση της κλειστής κουρτίνας
Και βρίσκομαι σε στάδιο βασανιστικό

Εμμονή μου ΄χεις γίνει
Η πληγή μου δεν κλείνει
Η φωτιά μου δε σβήνει
Γύρνα

Εμμονή και ματώνω
Σαν κερί σιγολιώνω
Όσο λείπεις πατώνω
Γύρνα

Το όνομα σου στην ψυχή μου θα χαράξω
Δως’ μου πάλι τα φτερά μου να πετάξω

Το single “Εμμονή” κυκλοφορεί από την Heaven Music

The post Νάϊρα Αλεξοπούλου “Εμμονή” | Video Premiere appeared first on MusicPress.



from MusicPress https://bit.ly/33QF19r
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου