Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020

Γιώργος Σηφάκης - Χάθηκες (Official Music Video)


Στίχοι - Μουσική: Άρης Κλεισούρας
Ενορχήστρωση – Προγραμματισμός: Αποστόλης Στίκας
Κλαρίνο: Άγγελος Τσακνάκης
Κιθάρες – Ηλεκτρικό Μπάσο: Αποστόλης Στίκας

Επιμέλεια - Παραγωγή Video Clip: Γιώργος Σηφάκης
Επιμέλεια Εξωφύλλου: Μαρία Παναγοπούλου
Φιλική συμμετοχή – Ζωγράφος: Μαρία Παναγοπούλου

Τα εξωτερικά γυρίσματα του Video Clip πραγματοποιήθηκαν στο γραφικό χωριό “η Σίββα” επαρχίας Μαλεβιζίου Δήμου Ηρακλείου Κρήτης.
Ευχαριστούμε την διευθύντρια του καλλιτεχνικού σχολείου Ηρακλείου Κ. Μαρία Καλουδιώτη καθώς και τον καθηγητή εικαστικών Κ. Σαριδάκη Μανώλη για την παραχώρηση του εργαστηρίου ζωγραφικής του σχολείου και για την θερμή τους φιλοξενία.
Special thanks στον Χρήστο Μόραλη για την πολύτιμη βοήθειά του.

Σημείωση: Η παραγωγή του τραγουδιού και του σχετικού οπτικοακουστικού υλικού έγινε με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον στους ανθρώπους στα ζώα και στην φύση καθώς αυτό επιβάλλει η συνείδησή μας και αφορά οποιανδήποτε δραστηριότητα μας και τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την ζωή και την αξία της.


LYRICS:

Κάπου γυρνάς και δεν γνωρίζω
Αν μ ‘αγαπάς για σένα τι αξίζω
Το γιατί μες τα χείλη μου μένει
Τώρα είμαστε ξένοι

Χάθηκες στη ζωή μου λίγο στάθηκες
Και τον δρόμο σου συνέχισες
Δίχως να κοιτάξεις πίσω
Χάθηκες στις αγάπες που ήταν άτυχες
Δύναμη για πες μου που να βρω
Μακριά σου πως να ζήσω

Κάπου γυρνάς χωρίς εμένα
Δεν μ ’αγαπάς κι αυτό είναι το θέμα
Η συνείδηση μέσα μου καίει
Όλα ψέμα μου λέει

Χάθηκες στη ζωή μου λίγο στάθηκες
Και τον δρόμο σου συνέχισες
Δίχως να κοιτάξεις πίσω
Χάθηκες στις αγάπες που ήταν άτυχες
Δύναμη για πες μου που να βρω
Μακριά σου πως να ζήσω.

on Dailymotion https://ift.tt/3kNks5C

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου