Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Βασίλης Δήμας - Κρυμμένος Θησαυρός (Official Music Video)


Music: Kareem Abd El-Wahab
Lyrics: Vasilis Dimas
Produced & arranged by Kareem Abd El-Wahab for Sonar music Greece
Additional production & mixing: Andreas Giatrakos

Σκηνοθεσία: Τάκης Δαμάσχης

Συμμετέχει η Eva Som
Χορογραφίες: Eva Som
make up & grooming: Esther Lalousis


LYRICS:

Πειρατής θα ντυθώ πάνω σ' ένα ψηλό
κατάρτι
και θ' ανοίξω πανιά να σου κλέψω φιλιά
και χάρτη

Κρυμμένο θησαυρό
στα μάτια σου θα βρω
σεντούκια έρωτα γεμάτα
Αστέρι μου χρυσό
και άλλο μου μισό
θα είμαστε μαζί για πάντα

Καρδιά μου
Τίποτα δεν μπορεί να μας χωρίσει
Είσ' ένας έρωτας που δε θα σβήσει
Έτσι δεν ένιωσα ξανά ποτέ μου
Θησαυρέ μου

Ένα ξύλινο μαύρο καράβι θα βρω
και θα 'ρθω
Στη σημαία θα γράψω για σένα πως ζω
κι υπάρχω.

on Dailymotion https://ift.tt/3fBmJis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου