Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020

Χριστίνα Θεωνά - Λάθος Αντιλήψεις (Official Music Video)


Μουσική - Στίχοι: Χρήστος Αναστασίου

Credits:
Ενορχήστρωση - προγραμματισμός: Διονύσης Σταματόπουλος
Mix - master: Μιχάλης Παπαθανασίου
Κιθάρες: Διονύσης Σταματόπουλος
Μακιγιάζ: Marianna Monopoli
Μαλλιά: Hair 4u by G BEST

Με την ευγενική χορηγία της εταιρίας Tsilivarakos Shoes

Σκηνοθεσία: Νίκος Βλάχος

Ευχαριστούμε τους,
Hellas Top Team (σχολή) και Fight Academy για την φιλοξενία, και
τους Πρωταθλητές Ευρώπης Χριστίνα Παπασωτηρίου και Άρης Ντογκάνι για την συμμετοχή τους στο video.


LYRICS:

Θυμάμαι
Που μου ‘λεγες θα κλάψω
Ποτέ μου δεν θα πάψω
Εγώ να σε αγαπώ

Λυπάμαι
Μα έχεις κάνει λάθος
Και έχεις και το θράσος
Να έρχεσαι εδώ

́Έχεις λάθος αντίληψεις
Που νομίζεις θα μου λείψεις
Πίσω σου εγώ δεν θα τρέξω
Συγνώμη έπεσες έξω

Έχεις λάθος αντίληψεις
Που νομίζεις θα μου λείψεις
Τίποτα δε σε θυμίζει
Η ζωή μου ξανά αρχίζει

Δε σε λυπάμαι
Μόνη κοιμάμαι
Δεν έχω τύψεις
Έχεις λάθος αντίληψεις

Θυμάμαι
Που μου είπες δεν θα αντέξω
Και ότι δεν θα μπορέσω
Ξανά να σηκωθω

Λυπάμαι
Δεν έχω άλλο χρόνο
Και απλά σε ενημερώνω
Αλλάζω ουρανό

Έχεις λάθος αντιλήψεις
Που νομίζεις θα μου λειψεις
Πίσω σου εγώ δεν θα τρέξω
Συγνώμη έπεσες έξω

Έχεις λάθος αντίληψεις
Που νομίζεις θα μου λείψεις
Τίποτα δε σε θυμίζει
Η ζωή μου ξανά αρχίζει

Δε σε λυπάμαι
Μόνη κοιμάμαι
Δεν έχω τύψεις
Έχει λάθος αντιλήψεις!

on Dailymotion https://ift.tt/3q52oH9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου