Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021

Κατερίνα Παπουτσάκη - Σκλάβα (Official Music Video)


Μουσική - Στίχοι: Τaki Tsan
Παραγωγή - Ενορχήστρωση - Mίξη Ήχου: Γιώργος Λαιμός (Lemos)

Μπουζούκι: Σάκης Νικολετόπουλος
Κιθάρα: Κώστας Φωτιάδης - Νίκος Καπράλος
Μπαγλαμάς: Κώστας Φωτιάδης
Ακορντεόν: Γιάννης Παππούδης
Κοντραμπάσο: Πέτρος Σακελλίου
Μουσικά ποτήρια: Δημήτρης Λιλής

Ηχογράφηση: Γιώργος Λαιμός (Lycabettus Mount Studio)
Mastering: Matthias Heinstein

Σκηνοθεσία: Κώστας Καρύδας
Διεύθυνση Παραγωγής: Κώστας Καρύδας, Μαρία Λήδα Σταυρακάκη
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Μάριος Τσιπόπουλος
Σκηνογραφία: Ναταλία Λαμπροπούλου, Λίνα Πάτσιου
Πρωταγωνιστούν: Κατερίνα Παπουτσάκη, Taki Tsan

Styling: Βίβιαν Ρουβέλα
Make Up & hair: Δημήτρης Σταματίου
Βοηθός Σκηνοθέτη: Μαρία Λήδα Σταυρακάκη
1st AC: Διονύσης Μωραΐτης
Gaffer: Γιάννης Τσινόγκος
Post-production:Κώστας Καρύδας
Φωτογραφία εξωφύλλου/backstage: Ιωάννα Χατζηανδρέου

Υποστηρικτής: Το Βαζάκι Juice Bar

Ευχαριστούμε τους: Γιώργος Σταθόπουλος, Λίλα Κυργιάζου, Αφροδίτη Παπούλη


LYRICS:

Πάγωσαν όλα μες το μυαλό μου
Μέσα στο μυαλό μου όλα
Μόνο ένα τραγούδι σου με καίει
Και οι λέξεις του με τυραννάν.

Είναι η αγγελικη φωνή σου
Το χάδι, το φιλί σου
Που σκλάβα την ψυχή μου
Τη βασταν..

Είπα να φύγω να ξεφύγω
Να μην ξαναγυρίσω
Μα όλα, όλα, όλα
Όλα πίσω με γυρνάν.

Αν ήξερες γιατί το λεν΄ αγάπη,
Δε θα στα τραγουδούσα όλα αυτά
Κι αν σου γύριζα κι εγω την πλάτη
Δε θα σ΄αγαπούσα αληθινάν.

Είναι η αγγελικη φωνή σου
Το χάδι, το φιλί σου
Που σκλάβα την ψυχή μου
Τη βασταν..

Είναι η αγγελικη μορφή σου
Το χάδι, το φιλί σου
Που σκλάβα την ψυχή μου
Τη βασταν.

on Dailymotion https://ift.tt/3qxA4NX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου