Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021

Γιάννης Τεργιάκης - Όσο Λείπεις Εσύ (Official Video Clip)


Στίχοι: Γιάννης Τεργιάκης
Μουσική: Γιάννης Τεργιάκης

Παραγωγή: Soumka

Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Τσαουσόπουλος
Supervisor: Μιχάλης Παπανικολάου
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Αλέξανδρος Καπιδάκης.
Οργάνωση παραγωγής: Τζου Σταματάκη
Ηλεκτρολόγος: Γιάννης Φωτάκης
Βοηθός παραγωγής: Μάνος Ρέππας.
Styling: Μαρία Τρουμπούκη
Make up - Hair: Maria Vez
Special thanks to John Marinopoulos


LYRICS:

Η ζωή μου μια σταγόνα από νερό
Σένα ποτήρι που ξεχείλισε μαζί σου
αφου οι σκέψεις μου βουλιάζουν στον βυθό
Τόσο η ψυχή μου δένεται με την δίκη σου

Η ζωή μου μια σταγόνα από κρασί
Και αναμνήσεις μεθυσμένες στο κεφάλι μου θυμήσου
Ήσουν για μένα ότι δεν είχα φανταστεί
Μα πλέον δεν θέλεις να' μαι κομμάτι της ζωής σου

Μα Όσο λείπεις εσύ
Τόσο τα αστέρια μας για σένα συζητάνε
Μέσα μου μαύρη ψυχή
Νιώθω πως όλοι σαν να φταίω με κοιτάνε
Νιώθω να αλλάζω μορφή
Γίνομαι τέρας σαν τα αισθήματα χτυπάνε
Όσο λείπεις εσύ
Τόσο η καρδιά και το μυαλό μου σε ζητάνε

Φεγγάρι μαύρο σε έναν άσπρο ουρανό
Πως μου το κάνες αυτό
πως μπορείς και φεύγεις πάλι

Ο ήλιος σβήνει όταν δεν είσαι εδώ
Η νύχτα πέφτει στο κενό
μα εσύ μου λείπεις πάλι

Μα Όσο λείπεις εσύ
Τόσο τα αστέρια μας για σένα συζητάνε
Μέσα μου μαύρη ψυχή
Νιώθω πως όλοι σαν να φταίω με κοιτάνε
Νιώθω να αλλάζω μορφή
Γίνομαι τέρας σαν τα αισθήματα χτυπάνε
Όσο λείπεις εσύ
Τόσο η καρδιά και το μυαλό μου σε ζητάνε.

on Dailymotion https://ift.tt/3A58DiW

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου