Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021

Λεμονής Σκοπελίτης - Άσε Τα Όνειρα Ανοιχτά (Official Music Video)


Μουσική - Στίχοι: Λεμονής Σκοπελίτης

Ενορχήστρωση: Δημήτρης Χατζηγαλήνης, Λεμονής Σκοπελίτης
Κιθάρες: Γιάννης Περδικάρης
Πλήκτρα: Βαλάντης Κουσκούς
Σαξόφωνο: Σπύρος Νίκας
Μίξη: Δημήτρης Χατζηγαλήνης
Mastering: Αντώνης Τζώρτζης

Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Τσαουσόπουλος
Διεύθυνση φωτογραφίας : Αλέξανδρος Καπιδάκης
Οργάνωση παραγωγής: Ju
Ηλεκτρολόγος: Γιάννης Φωτάκης
Β. Παραγωγής: Μάνος Ρέππας
Make Up - Hair: Αγγελική Λαβίδα
Styling: Διονύσης Κολποδίνος


LYRICS:

Όλη η ζωή μου ρημαδιό…
Άδειος κι εγώ μέσα στο άδειο μου το σώμα…
Μες στης ψυχής τον κουρνιαχτό
Ψάχνω ψυχή μου να σε βρω…
Έχω πια μήνες να σε δω
Και απορώ πώς το μπορώ ν’ αντέχω ακόμα…
Τρέχει ο χρόνος σαν νερό
Μα εγώ για σένανε διψώ…

Άσε τα όνειρα ανοιχτά να μπω αργά το βράδυ
Και να σε πάρω αγκαλιά σαν πέσει το σκοτάδι…
Άσε τα όνειρα ανοιχτά και δε θα σε ξυπνήσω…
Όσο αθόρυβα θα’ ρθώ, έτσι θα φύγω πίσω…

Σ’ εχω κρυμμένο θησαυρό
Σαν φυλαχτό, μες στης ψυχής το υγρό το χώμα…
Ξέμεινα μόνος μου εδώ…
Άδεια η ζωή, άδειος κι εγώ…
Έχω πια μήνες να σε δω
Και απορώ πώς το μπορώ ν’ αντέχω ακόμα…
Τρέχει ο χρόνος σαν νερό
Μα εγώ για σένανε διψώ.

on Dailymotion https://ift.tt/3CE2AT9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου