Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021

Αθηνά Χρυσαντίδου x Dopa x Skipy G - Bingo (Official Music Video)


Music Produced by : Leonard Guegen
Lyrics: Skipy G, Dopa
Mix: Blue whale studio
Mastering: Skipy G
Lyrics: Skipy G , Dopa

Video Clip by: Mike Marzz
Styling: Dionisis Pyromalis
Hairstylist: Aggeliki Kandilaki
Makeup: Marizeta Fotopoulou
Choreo: Rania Ainiti
Dancers: Daniel Princeto, Evans Garcia
Guest Models: Angelina Palma, Eva Militienou, Magda Ntala, Maria Sifalaki, Joanna Angel, Arxontoula Giamali, Nicole, Maria Prokopa


LYRICS:

Στυλ αρχοντικό και λάμπουν τα jewells
Σώμα καυτό μαζι με big boobs
Γύρνα το κεφάλι σου να μ' ακούς
Dopa λέω και λέει σε ξέρω απ' το Oops!
Συνέχισε ότι κάνεις μπορείς να μ' ανεβάζεις
Μου λες όχι μωρό μου δεν είσαι απ' αυτούς
Θα σ' ακουμπάω θα στάζεις γουστάρω bra and panties
Δεν θα τα βγάζεις ούτε όταν μπαίνεις για ντους.
Κάνω new style new wave
Έλα εδώ μαζί μου για να νιώσεις το fame
Να σου βάλω δαχτυλίδι είναι το fate
Baby no hate.

Στο μυαλό μου γυροφέρνεις σε σκέφτομαι
Όσο μ' ακουμπάς εγώ καίγομαι
Κάθε μέρα θέλω να σε γεύομαι ναι...
Να 'μαι δική σου τρελαινομαι.

Bingo,
Πέτυχα Bingo
Έλα και δείξε μου απόψε αν σου λείπω

Πάνω μου πάνω μου σε σφίγγω να μη φύγεις
Ότι ζητάς σου δίνω δίπλα μου να μείνεις
Άμυνες πέφτουν κι απ' τους δυο μας, παίρνεις δίνεις
Τρελαινω το μυαλό σου και μου το ανταποδιδεις.
Έπεσε ένα αστέρι και εγώ κάνω μια ευχή
Χωρίς να ξέρω αν θα βγει αληθινή
Τέλειο σώμα κι άρωμα σαν τη ζωή
Τσίμπησε με για να δω αν ονειρεύομαι ρε συ.
Μα είσαι πάνω μου πάνω μου πάνω μου δεν ξεκολλάς
Κλειστό το τηλ σου απόψε η νύχτα είναι για μας
Σε έχω πάνω μου πάνω μου πάνω μου ρε μη μιλάς
Κάνε ότι σου πω και θα καλοπερνας.

Bingo,
Πέτυχα Bingo
Έλα και δείξε μου απόψε αν σου λείπω

Όλο το βράδυ μαζί σου θέλω το φιλί σου
Το μυαλό μου να αφεθεί
Πλάι μου κοιμήσου κάνε με δική σου
Μάγεψε με ως το πρωί.
Πες μου τι ζητάς από μένα
Αν σε ερωτευτώ θα χεις θέμα
Σε θέλω μόνο για μένα
Και δε θέλω άλλον κανένα.
Κλείσε τα μάτια σου και θα δεις
Πάλι σε μένα το ξέρω θα ρθεις
Δεν μπορείς σε μένα να αντισταθείς
Δεν είμαι σαν τις άλλες ότι κι αν πεις.

Στο μυαλό μου γυροφέρνεις σε σκέφτομαι
Όσο μ' ακουμπάς εγώ καίγομαι
Κάθε μέρα θέλω να σε γεύομαι ναι...
Να 'μαι δική σου τρελαινομαι.

Bingo,
Πέτυχα Bingo
Έλα και δείξε μου απόψε αν σου λείπω

on Dailymotion https://ift.tt/3ENthGQ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου