Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2021

Μιχάλης Ντελής - Με Την Πόρτα Ανοιχτή (Official Music Video)


Ο Μιχάλης Ντελής επιστρέφει δισκογραφικά με μια συνεργασία έκπληξη!

Μετρώντας πολλά χρόνια στην δισκογραφία και με αρκετές live εμφανίσεις, ο Μιχάλης Ντελής σήμερα έρχεται να μας παρουσιάσει την εκδοχή του - all time classic - Με την πόρτα ανοιχτή, σε μουσική Κυριάκου Παπαδόπουλου και στίχους Γιάννη Δόξα.

Το τραγούδι αυτό πρωτοκυκλοφόρησε το 1998 και μέχρι σήμερα βρίσκεται στις προτιμήσεις του κόσμου κάνοντας την δική του πορεία μέσα στον χρόνο.
Ο Κωνσταντίνος Πλατάκης στο 2021 του έδωσε μια νέα πνοή, φέρνοντας το μπροστά μας!

Με τη συγκατάθεση και την στήριξη των δημιουργών, των μεγάλων επιτυχιών, Κυριάκου Παπαδόπουλου και Γιάννη Δόξα, στο άκουσμα του "Με την Πόρτα Ανοιχτή" θα φέρει μια νέα δροσιά στην εποχή μας, έπειτα από όλα αυτά που ζούμε τον τελευταίο καιρό.


Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος
Στίχοι: Γιάννης Δόξας

Ενορχήστρωση - Programming: Κωνσταντίνος Πλατάκης
Μίξη - Mastering: Κωνσταντίνος Πλατάκης - Μιχάλης Μαυράκης
Ηχογράφηση: MavrakiSound Recording Studio

Φωνητικά: Νίκη Φουντούλη - Λευτέρης Ντελής
Μπουζούκι: Κωνσταντίνος Πλατάκης
Drums / Μάκης Χαλβατζόγλου
Σαξόφωνο: Τάκης Δρακόπουλος

Σκηνοθεσία: Γιώργος Τζωρτζάκης

Assistant: Ηρώ Ντελή

Cast:
Παναγιώτης Δρούλος
Αντρέας Καβαλιέρης
Λουκάς Ντελής
Νίκος Τζανής

Επιμέλεια Παραγωγής: AM Projects
Covers & Artwork: Dusty Creations

Special Thanks to
Fantasia Yachting

Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στο όμορφο νησί της Κρήτης.


LYRICS:

Έφυγα από το σπίτι μου
μια μέρα με μπελάδες.
Ήμουν σχεδόν 18,
κι είπα να βρω λογαριασμό,
μακρυά απ’ τους καυγάδες.

Διάλεξα ένα φορτηγό,
με ξύλα φορτωμένο.
Μάλωσα με τον οδηγό,
γιατί με φώναζε μικρό.
Συνέχισα με τραίνο.

Έχω μάθει να κοιμάμαι,
με την πόρτα ανοιχτή.
Δε φοβήθηκα ποτέ μου,
και θ’ ανοίξω άγγελέ μου
τη χρυσή σου φυλακή.
Κοίτα εσύ να με προσέχεις
κι ασ’ την πόρτα ανοιχτή,
δεν αλλάζω πια το δρόμο
κι έχω πει στον ταχυδρόμο
πως θα μείνουμε μαζί.

Βγήκα στον ήλιο τον καυτό
κι ήπια νερό μ’ αλάτι.
Πάλεψα μ’ όλους τους ληστές
κι έκανα λάθος προσευχές
σε δανεικό κρεβάτι.

Είδα την άκρη του γκρεμού
μα μου ‘γινε συνήθεια.
Να μη θυμώνω τους θεούς,
να κάνω φίλους τους εχθρούς,
ν’ αλλάζω την αλήθεια.

on Dailymotion https://ift.tt/3pQDayl

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου