Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2021

REC - Μόνο Μαζί Σου (Official Music Video)


Μουσική: Άρης Λουμάκης - Sergey
Στίχοι: Δημήτρης Παπασταθόπουλος - Mike Βασιλειάδης
Ενορχήστρωση - Programming: Άρης Λουμάκης
Φωνητικά: Ελένη Αλεξανδρή
Keyboard - Synth - Piano: Δημήτριος Ανδρεάδης
Ηλεκτρικές κιθάρες: Άρης Λουμάκης
Ηχοληψία - Μίξη: Άρης Λουμάκης
Mastering: Γιάννης Χριστοδουλάτος (SweetSpot Productions)
Παραγωγή: Άρης Λουμάκης

Σκηνοθεσία: Alex Konstantinidis

#REC #MonoMaziSou


LYRICS:

Για σένα πολλά δεν ξέρω
Μα, όμως σε νοιάζομαι
Να έρθει η νύχτα πάλι
Συνέχεια βιάζομαι

Για σένα πολλά δεν ξέρω
Μα, είσαι στη σκέψη μου
Κολλάς στο μυαλό μου και
Όλα δυνατά

Μη μου φύγεις πια
Πέφτω στη φωτιά
Πιάνω ουρανό
Όταν σ' έχω αγκαλιά

Μαζί σου τίποτα
Δε με φοβίζει
Όταν σ' έχω όλα δυνατά
Είναι όλα δυνατά

Μόνο μαζί σου

Μόνο μαζί σου ονειρεύομαι και κάνω
Το ένα όνειρο πίσω από τ' άλλο
Μόνο μαζί σου η ζωή χαμογελάει
Μ' άλλο τραγούδι κάθε μέρα με ξυπνάει

Και κάνω σκέψεις που 'χουν μέσα μόνο εσένα
Περνούν οι μέρες, παραμένεις πρώτο θέμα
Όλοι με ψάχνουν μα, τρυπώνω στο κορμί σου
Είν' όλ' απίθανα κι αυτό μόνο μαζί σου

Για σένα πολλά δεν ξέρω
Αλλά σε χρειάζομαι
Παλεύω να καταφέρω
Να μη σε φαντάζομαι

Για σένα πολλά δεν ξέρω
Αλλά το αισθάνομαι
Μαζί σου μου φαίνονται
Όλα δυνατά

Μη μου φύγεις πια
Πέφτω στη φωτιά
Πιάνω ουρανό
Όταν σ' έχω αγκαλιά

Μαζί σου τίποτα
Δε με φοβίζει
Όταν σ' έχω όλα δυνατά
Είναι όλα δυνατά

Μόνο μαζί σου

Μόνο μαζί σου είμαι έτσι και το ξέρεις
Μόνο με σένανε, γιατί διαφέρεις
Μόνο μαζί σου φεύγουν σαν λεπτά οι ώρες
Ποτέ δε φτάνουνε, τις θέλω όλες

Και τριγυρίζεις όλη μέρα στο μυαλό μου
Και ξεκλειδώνω συνεχώς το κινητό μου
Να πέσει νύχτα, ν' ανασάνω το φιλί σου
Είν' όλ' απίθανα κι αυτά μόνο μαζί σου

Μη μου φύγεις πια
Πέφτω στη φωτιά
Πιάνω ουρανό
Όταν σ' έχω αγκαλιά

Μαζί σου τίποτα
Δε με φοβίζει
Όταν σ' έχω όλα δυνατά
Είναι όλα δυνατά

Μόνο μαζί σου.

on Dailymotion https://ift.tt/2ZFGJww

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου