Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Βαγγέλης Πανάτος - Γαμώ Την Τρέλα Μου


Μουσική: Βαγγέλης Πανάτος
Στίχοι: Έλενα Μανιάτη
Ενορχήστρωση: Βαγγέλης Πανάτος
Επιμέλεια Παραγωγής: Έλενα Μανιάτη
Μπουζούκι: Γιώργος Ιωαννίδης
Κιθάρες/Μπάσο: Ιωακείμ Ασλανίδης
Φωτογραφία: Γιάννης Τσελίκης
Hair Styling: Τόνια
Προγραμματισμός: Ιωακείμ Ασλανίδης


Lyrics:

Γαμώ την τρέλα μου Γαμώ το κέρατο μου
Πολλά μαζεύονται και χάνω το μυαλό μου
Σε αδιέξοδο ψάχνω την έξοδο
Να ξαναβρώ τον εαυτό μου

Θα πάρω ανάποδες στροφές
Θα αρχίσω τις καταστροφές
Για ότι γίνει εσύ θα φταις
Θα πάρω ανάποδες στροφές
Θα αρχίσω τις ανατροπές
Και πίστεψε με να με δεις, έτσι δεν θες

Γαμώ την τρέλα μου και το φιλότιμο μου
Πολλά προβλήματα θολώνουν το μυαλό μου
Σε αδιέξοδο ψάχνω την έξοδο..
Να ξαναβρώ τον εαυτό μου

on Dailymotion http://ift.tt/2amCgA5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου