Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Μπάμπης Βώρος - Παίρνω Το Ρίσκο


Μουσική: Μπάμπης Βώρος
Στίχοι: Κώστας Κριτζιλάκης
Ενορχήστρωση: Μπάμπης Βώρος - Ιωακείμ Ασλανίδης
Προγραμματισμός: Ιωακείμ Ασλανίδης(Studio Instruments)

Έπαιξαν οι μουσικοί:
Μπουζούκια: Μπάμπης Βώρος
Βιολί: Δημήτρης Καζάνης
Μπάσο: Τέλης Καυκάς
Κιθάρες: Ιωακείμ Ασλανίδης
Κρουστά: Κώστας Κριτζιλάκης
Ηχογράφηση: Studio Instruments
Μίξη: Ιωακείμ Ασλανίδης


LYRICS:

Είχα πει πως δεν θα την πατήσω
Πως ξανά δεν θα ερωτευτώ
Μα πάνω που είπα λίγο να ηρεμήσω
Έτυχε μπροστά μου να σε δω

Παίρνω το ρίσκο να σε αγαπήσω
Κι όλους τους του φόβους μου αφήνω πίσω
Παίρνω το ρίσκο και όπου με βγάλει
Αυτός ο έρωτας φωτιά μου έχει βάλει

Είχα πει πως δεν θα χαρίσω
Το κορμί μου σε άλλη αγκαλιά
Και πως δεν θα ξανά στοιχηματίσω
Τη ζωή μου σε άλλη μια καρδιά

on Dailymotion http://ift.tt/2lfIp5Y

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου