Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Δημήτρης Γιώτης - Βάλε Χρώμα (DJ Antonio Tzilios Remix)


Διεύθυνση Παραγωγής Remix: Dj Antonio Tzilios
Επιμέλεια Παραγωγής Remix: Dj Flaber
Μουσική Official Remix: Dj Antonio Tzilios
Στίχοι - Μουσική : Δημήτρης Γιώτης
Φωνητικά: Άκης Δείξιμος, Κατερίνα Κυριάκου
Ενορχήστρωση Remix: Dj Antonio Tzilios & John Thanos
Mixing - Mastering: Studio Hxometro

LYRICS:

Ήρθες μες την ζωή μου για να μ'αναστήσεις
ήρθες όλους τους φόβους μου να τους νικήσεις
ήρθες και είναι γιορτή η κάθε μέρα μου μαζί σου
με ταξιδεύει κάθε τόσο η φωνή σου

Βάλε χρώμα φαντασία και αγάπα με
κοίτα με μέσα στα μάτια κι όλα τα' παμε
Βάλε χρώμα φαντασία και μη μου μιλάς
είναι άπειρες οι λέξεις οταν με φιλάς

Ήρθες και έφερες τα πάνω κάτω στην ψυχή μου
μια ηλιαχτίδα στην αδιάφορη ζωη μου
ήρθες κι ομόρφυνες το κάθε τι δικό μου
χάρη σε σένα έχω βρει τον εαυτό μου

Βάλε χρώμα

on Dailymotion http://ift.tt/2lfG0b8

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου