Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Συνέντευξη | Νίκος Ρωμανός: «Το τραγούδι από μικρή ηλικία έγινε τρόπος ζωής και έκφρασης για μένα. Και αυτό καλά κρατεί μέχρι σήμερα..»

Στη πιο δημιουργική του περίοδο βρίσκεται ο Νίκος Ρωμανός καθώς πρόσφατα κυκλοφόρησε το νέο του τραγούδι με τίτλο «Όταν είμαστε αγκαλιά» και έχει ήδη συγκεντρώσει πολλά θετικά σχόλια.
Ο ανερχόμενος τραγουδιστής μέσω της συνέντευξης που μας παραχώρησε μας δίνει την ευκαιρία να τον γνωρίσουμε καλύτερα. Γιατί δεν τον έχουμε δει ακόμα σε νυχτερινό κέντρο; Ήθελε πάντα να γίνει τραγουδιστής; Ποια είναι η γνώμη του για τα talent shows;
Περισσότερα στη συνέντευξη που ακολουθει!

Νίκο καλώς ήρθες στο tralala.gr. Είναι πραγματικά μια δημιουργική περίοδος για εσένα αυτή;

Είναι μια περίοδος που την ζω πότε σαν μια μικρή φωτιά που καίει σιγά σιγά και δυναμώνει και ποτέ σαν αναβράζων δισκίο….. Είναι τόσο δημιουργική που αφιερώνω πολύ χρόνο και μ΄ αρέσει πολύ που συμβαίνει αυτό ..Ξέρεις δεν πηγαίνω εγώ την μουσική αλλά αυτή πηγαίνει εμένα. Δεν πάω μόνος μου, ο κόσμος με πάει, χρόνια τώρα. Δεν είναι ένα όχημα που κρατάω εγώ συνέχεια το τιμόνι. Εγώ το κρατάω τις ώρες που βρισκόμαστε, που προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα με τον κόσμο. Κατά τα άλλα η επιλογή, η αγάπη του κόσμου είναι που το κάνει αυτό. Το χτίσιμο αυτής της σχέσης γίνεται σιγά-σιγά και σταθερά χρόνια τώρα…

Πρόσφατα κυκλοφόρησες το νέο σου τραγούδι «Όταν είμαστε αγκαλιά» το οποίο συνοδεύεται από ένα συγκινητικό video clip. Ποιες είναι οι προσδοκίες σου δεδομένης και της δύσκολης λίγο κατάστασης που επικρατεί στη χώρα;

“Όταν είμαστε αγκαλιά” να σου πω ότι το έχει γράψει ο Άκης Πολυχρονόπουλος και κυκλοφόρησε πρόσφατα από την Epic Music και την Emi-Universal. Από την πρώτη στιγμή μας άρεσε η τρυφερότητα που εξέπεμπε αυτό το τραγούδι και θέλαμε να το κυκλοφορήσουμε. Ευτυχώς το καταφέραμε και χαιρόμαστε που βλέπουμε ότι αρέσει πολύ και στον κόσμο. Ταυτόχρονα κυκλοφόρησε και το Video Clip, με σκηνοθέτη τον Βαγγέλη Τσαουσόπουλο, και με το video clip θέλαμε να περάσουμε στον κόσμο ένα μήνυμα για το ποιες πρέπει να είναι οι προτεραιότητες στην ζωή μας, που τις χάνουμε όλοι καθημερινά από την κεκτημένη ταχύτητα αλλά και από τα προβλήματα που μας περιβάλλουν. Ναι είναι σίγουρα πολύ δύσκολη η κατάσταση που βιώνουμε σαν χώρα και σαν άνθρωποι. Και το αποτέλεσμα αυτής της “κατάστασης” που βιώνουμε, της κρίσης είναι να εγκλωβιζόμαστε στα προβλήματα μας και να διαλύουμε την ζωή μας, το σπίτι μας, την οικογένειά μας , την αγάπη μας.. Ζούμε μια συντέλεια συναισθημάτων, μια ” Μοντέρνα Κατοχή”.

Ακούγονται για εσένα πολύ θετικά σχόλια και είναι αρκετοί αυτοί που αναμένουν την εμφάνιση σου στη νυχτερινή Αθήνα… εσύ ο ίδιος πως αισθάνεσαι για όλο αυτό;

Με γοητεύουν αυτά τα σχόλια τα θετικά που λες αλλά δεν βιάζομαι για αυτό το βήμα. Σαφώς και νοιώθω ικανοποίηση αλλά το «εγώ» μου κρατιέται σε καταστολή, χαχα και έτσι θα μείνει..! Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει ήδη ενδιαφέρον από επιχειρηματίες της Αθήνας, . Όλα όμως πρέπει να γίνονται στην ώρα τους για να γίνονται σωστά. Την στιγμή αυτή αυτό που έχει προτεραιότητα είναι να πηγαίνει το νέο μου τραγούδι όσο καλύτερα γίνεται και να κερδίζει μέρα με την μέρα την αγάπη του κόσμου και να το επικοινωνώ μέσα από την περιοδεία που κάνω σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Ήδη με τους συνεργάτες μου ψάχνουμε και το καλοκαιρινό μας τραγούδι που θα είναι σε πιο ανεβαστικούς τόνους λόγω εποχής αλλά και γιατί είμαι λαϊκός τραγουδιστής. Είμαι και σαν άνθρωπος της άποψης.. “Ένα βήμα τη φορά”…. Σ αυτήν την φάση η αγάπη και οι φωνές του κόσμου σε κάθε πόλη της Ελλάδας και του εξωτερικού που εμφανίζομαι όσο μακριά και αν είναι με ενδιαφέρει να φτάνουν μέχρι την Αθήνα και όταν πρέπει θα έρθει και η ώρα της Αθήνας

Μετρώντας πια αρκετά χρόνια στο χώρο είναι εύκολο θεωρείς να επιβιώσεις σε ένα ανταγωνιστικό χώρο όπως αυτός στον οποίο ανήκεις;

ΕΧΩ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΩ ΠΩΣ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΣΤΗ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ *ΓΙΝΕΙΣ* ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΚΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ *ΕΙΣΑΙ* ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ!!!
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και άλλες πλευρές…. Στον χώρο υπάρχει και το καλό και το κακό. Έχω μάθει στη ζωή μου, έτσι μεγάλωσα, έτσι είναι ο χαρακτήρας μου, να φωτίζω το καλό. Αλλά χρειάζεται και κάποιοι να φωτίζουν το κακό. Υπάρχουν άνθρωποι που καταγγέλλουν, μέσα είμαι κι εκεί, αλλά εμένα δικός μου ρόλος είναι να πω: «ναι, υπάρχει αυτό, αλλά υπάρχουν και άλλα δύο-τρία πραγματάκια που βγάζουν ανθρωπιά» Ζούμε σε μπερδεμένη εποχή του παράλογου και κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί στο μέλλον. Ενώ είμαστε σε μαύρο χάλι για κάποιο λόγο ακόμα κρατιέται όλο αυτό… Το μέλλον είναι ο χαρακτήρας μας!

Εν έτει 2017 πόσο μπορεί μια δισκογραφική εταιρεία να βοηθήσει έναν καλλιτέχνη;

Το ένα χέρι πρέπει να τραβάει και το άλλο να ανοίγει το δρόμο. Σίγουρα δεν μπορεί μια δισκογραφική να κάνει αυτό που έκανε στο παρελθόν γιατί έχουν αλλάξει τα πράγματα αλλά και τα έσοδα που μπορεί να είχε από τις πωλήσεις των cds ας πούμε, άρα αν δεν έχει πηγή εσόδων δεν μπορεί να κάνει τις ίδιες επενδύσεις. Όμως σε συνδυασμό με τον καλλιτέχνη και την σωστά “ανήσυχη” ομάδα του, μπορεί και εκείνη να συνεισφέρει κάτι έτσι ώστε όλοι μαζί να έχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η ισχύς εν τη ενώσει που λένε χα χα χα

Ήθελες από μικρός να ακολουθήσεις το επάγγελμα του τραγουδιστή ή σου προέκυψε στην πορεία;

Εγώ ήθελα να γινώ κτηνίατρος ή δικηγόρος… Δεν έγινα όμως χα χα χα. Όμως πιστεύω στην ζωή μου καταφέρνω να λειτουργώ με δίκαιο, υπεράσπιση, φροντίδα, αγάπη και σεβασμό προς στην φύση στα ζώα….στο τραγούδι, στην ζωή γενικότερα. Ούτε εγώ το επεδίωξα να γίνω τραγουδιστής ούτε πιστεύω και ο κουρέας μου, ο κυρ Αντρέας ο πατέρας μου το ήθελε….. Έγινε μόνο του καλώς ή κακώς.. Με πήγε που λένε και εγώ το ακολούθησα.. Με πρότυπο μου όμως τον πατέρα μου και το πως μεγάλωσα μέσα σε μια υγιή και αγαπημένη οικογένεια, και χωρίς να περνάω ποτέ “το σύνορο” της υπερβολής, το τραγούδι από μικρή ηλικία έγινε τρόπος ζωής και έκφρασης για μένα. Και αυτό καλά κρατεί μέχρι σήμερα.. .

Ποια είναι η άποψη σου για τους καλλιτέχνες που αναλαμβάνουν το ρόλο του κριτή και ποια είναι κατά τη γνώμη σου τα κύρια χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει κάποιος;

Δε ξέρω αλήθεια… πιστεύω έχει φθαρεί όλο αυτό… μοιάζει το έργο να στήνεται περισσότερο για την ανακαίνιση καριέρας των κριτών παρουσιαστών, και για τα νούμερα τηλεθέασης που είναι ο αυτοσκοπός και όχι για να βγει από αυτά τα παιχνίδια το επόμενο μουσικό αστέρι. Η τηλεόραση δεν είναι πραγματικότητα… Η τηλεόραση είναι ένα κουτί, που λειτουργεί με ρεύμα! Κι όταν κόψεις το ρεύμα εκεί ξεκινά η πραγματικότητα! Έχει διαφορά, το να κάτσει κάποιος σπίτι του να δει τηλεόραση, από το να σμίξει μια ομάδα ανθρώπων και να κάτσουν να κουβεντιάσουν… Όπως και να το κάνουμε με την κουβέντα ακονίζεις το μυαλό σου, τη ψυχή σου, το πνεύμα σου, επικοινωνείς… Γινόμαστε άξιοι του «μισθού», όπως λέμε, να επικοινωνούμε… Αυτό άλλωστε μας κάνει να διαφέρουμε ως άνθρωποι από τα ζώα, η συνείδηση.

Τα talent show έχουν χαρακτηριστεί από πολλούς «εύκολος δρόμος», εσύ θα το δοκίμαζες αν γυρνούσαμε το χρόνο πίσω;

Αν κάποιος έχει ταλέντο είτε από ριάλιτι είτε από τον δρόμο της νύχτας δεν είναι πρόβλημα για κανέναν. Το πρόβλημα είναι όταν δεν υπάρχει ταλέντο…όλο αυτό όσο και να μπορεί να μοιάζει με ευκαιρία άλλο τόσο μοιάζει με απόγνωση δυστυχώς. Καταλαβαίνω την ανάγκη και τους λόγους που οδηγούν τα νέα παιδιά να συμμετάσχουν σε talent shows και ίσως να το έκανα κι εγώ αν χρειαζόταν, δεν ξέρω να σου πω και θέλω να είμαι ειλικρινής. Η ευκαιρία μπορεί να σου έρθει από παντού, φτάνει να μπορείς να την αναγνωρίσεις και να την αξιοποιήσεις. Ναι, είναι μεγάλη ευκαιρία να εμφανιστείς σε τόσο μεγάλο κοινό και να σε μάθει ο κόσμος τόσο γρήγορα, να γίνεις αναγνωρίσιμος, αλλά μπορεί να αποδειχτεί και είναι δίκοπο μαχαίρι, αν δεν μπορείς μετά να το υποστηρίξεις και να το διαχειριστείς. Ο τελικός αποδέκτης και ο τελικός κριτής μην ξεχνάμε ότι ήταν και θα είναι ο κόσμος. Και το κριτήριο του κόσμου μπορεί να θαμπωθεί και επηρεαστεί για λίγο, πρόσκαιρα , αλλά στο τέλος είναι αλάνθαστο..

Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχεις αντιμετωπίσει μέχρι σήμερα;

Με το ξύλινο σπαθάκι μου και μαζί με την υγειά μου νιώθω πως νικώ όλο και περισσοτέρους δράκοντες.. μα και θα χάσω κάποιες φορές. .Αυτό που με νοιάζει στο φινάλε όμως είναι να μετρώ νίκες και ισοπαλίες.. Αλλά αυτό είναι μια λερναία ύδρα , με πολλά κεφαλιά που όλο βγαίνουν… Έτσι είναι η ζωή, γενικά οι προκλήσεις είναι πάρα πολλές με φοβερές στιγμές! Πολύ δυνατές, με πολύ τρέλα, πολύ αγάπη, πολύ κλάμα, πολύ δημιουργικότητα… πολύ ηδονή σε όλα τα επίπεδα!

Ποια είναι τα επόμενα μελλοντικά σου σχέδια;

Να ποντάρω στο μοίρασμα και στην επικοινωνία με τους ανθρώπους. Και να οργανώνω κάθε φορά προσεχτικά το επόμενο βήμα μου. Και αφού αυτό γίνει μετά τα προχωράω στο άλλο. Συνεχίζω τις προγραμματισμένες εμφανίσεις αλλά και ετοιμάζω τις καλοκαιρινές μου που περιλαμβάνουν σταθμούς σε πολλές πόλεις της Ελλάδας και εξωτερικού. Σε κάποιες εμφανίσεις θα συνοδεύω και μεγάλα ονόματα του χώρου και σε άλλες μόνος μου. Συζητάμε με τους συνεργάτες μου διάφορα πράγματα και δε σταματάμε ποτέ να δουλεύουμε και να δημιουργούμε. Ο στόχος μου στη μουσική είναι να υπάρχει μια ροή συγκίνησης και αγάπης. Να φεύγει από εμένα, να έρχεται σε εσάς και το αντίστροφο! Αυτό είναι για εμένα η σταδιοδρομία που θέλω να έχω στη μουσική! Μια συνεχής ροή συναισθημάτων!

The post Συνέντευξη | Νίκος Ρωμανός: «Το τραγούδι από μικρή ηλικία έγινε τρόπος ζωής και έκφρασης για μένα. Και αυτό καλά κρατεί μέχρι σήμερα..» appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://ift.tt/2od32oA
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου