Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Στέφανος Σαρούκος: «Είναι ωραίο ότι κάποιος που δεν με γνωρίζει μπορεί να νιώσει αυτό που νιώθω μέσα από ένα τραγούδι μου»

«Είναι ωραίο ότι κάποιος που δεν με γνωρίζει μπορεί να νιώσει αυτό που νιώθω μέσα από ένα τραγούδι μου» λέει στο Musicpress.gr ο Στέφανος Σαρούκος, ο ταλαντούχος τραγουδοποιός, ο οποίος μπορεί να ζει στην Αυστραλία, αλλά μιλά στην καρδιά της Ελλάδας μέσα από τις δημιουργίες του.

Βλέποντας τα τέσσερα τραγούδια που έχει κυκλοφορήσει να έχουν ξεχωρίσει και να αναδεικνύονται σιγά σιγά σε επιτυχίες μιλά για το πώς αισθάνεται και ποια είναι τα επόμενα σχέδια του.

  • Το ξεκίνημα της χρονιάς σε βρήκε με τα πρώτα σου τραγούδια να τυγχάνουν μεγάλης απήχησης. Πως αισθάνεσαι που αγγίζουν τον κόσμο;

Χαίρομαι πολύ, είναι ωραίο ότι κάποιος που δεν με γνωρίζει μπορεί να νιώσει αυτό που νιώθω μέσα από ένα τραγούδι.

  • Αν και στη μακρινή Αυστραλία, τα τραγούδια σου έχουν το αμιγώς ελληνικό λαϊκό στοιχείο. Είναι αυτό που λένε έχεις μέσα σου την Ελλάδα;

Φυσικά έχω την Ελλάδα μέσα μου πάντα, παρόλο που έφυγα μικρός δεν έπαψα ποτέ να αισθάνομαι Έλληνας και να ζω με την δικιά μας παράδοση.

  • Τι σου δίνει έμπνευση για να γράψεις ένα τραγούδι;

Το κάθε τραγούδι έχει μια δικιά του ιστορία, προσπαθώ να μην το «ζορίσω» και να το αφήσω να μου έρθει φυσικά. Συνήθως έτσι γίνεται, ανάλογα με τι νιώθω μου έρχεται μόνο του και απλά προσπαθώ να το κάνω όσο καλύτερο μπορώ, υπάρχουν τραγούδια που τα τελειοποιώ μετά από χρόνια. Υπάρχουν και αλλά που χρειάζονται μόνο μερικά λεπτά.

  • Πολλοί αναφέρονται κολακευτικά και στις ιδιαίτερες φωνητικές σου δυνατότητες, εσύ τι ξεχωρίζεις από το ταλέντο σου;

Πιστεύω πολύ στον εαυτό μου αλλά πάντα προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος. Θέλω πάντα ότι κάνω να το κάνω αρκετά καλά και με σεβασμό. Πιστεύω ότι και σαν δημιουργός έχω πολλά να προσφέρω.

  • Ποια ήταν η πρώτη σου επαφή με τη μουσική και πότε;

Η πρώτη επαφή ήταν σε πολύ μικρή ηλικία. Θυμάμαι τον παππού μου, ο οποίος είχε πολύ ωραία φωνή να μου λέει συνεχώς «Έλα Στέφανε μου να τραγουδήσουμε» και συνήθως ήταν τραγούδια του Καζαντζίδη. Δεν ξέρω πως ξεκίνησε, αλλά ήμουν πάντα ενθουσιασμένος με την μουσική

  • Ποιο είναι το αγαπημένο από όσα τραγούδια έχεις γράψει;

Δεν έχω κάποιο να ξεχωρίσω. Είναι πολλά που έχουν γίνει αγαπημένα τις στιγμές που τα έγραφα. Το κάθε τραγούδι έχει κάτι δικό του.

  • Σε ποιους έλληνες τραγουδιστές θα ήθελες, αν σου δινόταν η ευκαιρία, να δώσεις δημιουργία σου;

Υπάρχουν πολλοί τραγουδιστές που τους θαυμάζω αρκετά. Είναι πολλοί για να τους ονομάσω. Νομίζω ότι αν έρθει η στιγμή θα εξαρτηθεί από το ταίριασμα της φωνής με το τραγούδι και στο αν θέλει να το τραγουδήσει.

  • Πόσο σε έχει αγκαλιάσει η ομογένεια στην Αυστραλία; Πόσο εύκολο είναι να μεταφέρει ο καλλιτέχνης αυτό που νιώθει στο κοινό;

Οι Έλληνες του εξωτερικού δεν έχουν μεγάλη διαφορά. Δείχνουν την ίδια αγάπη και πάντα είναι όμορφο το πόσο αγκαλιάζουν όλους τους καλλιτέχνες.

  • Ποια είναι τα επόμενα βήματα σου;

Σε λίγο καιρό θα βρίσκομαι πάλι στην Ελλάδα. Ετοιμάζουμε πολλά καινούργια πράγματα, είμαστε και στο στούντιο. Συνεχίζω επίσης να γράφω περισσότερα τραγούδια.

Το post Στέφανος Σαρούκος: «Είναι ωραίο ότι κάποιος που δεν με γνωρίζει μπορεί να νιώσει αυτό που νιώθω μέσα από ένα τραγούδι μου» αναρτήθηκε πρώτη φορά στοMusicPress.



from MusicPress http://ift.tt/2ofLEzV
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου