Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Κάτερινα Ντίνου “Έλα να με βρεις” | Video Premiere

Η μελωδική μπαλάντα της Κατερίνας Ντίνου ζωντάνεψε μέσα από το video clip που μόλις κυκλοφόρησε. Λιτό, με φυσικό σκηνικό την θάλασσα που «ακούει» πάντα όλες μας τις χαρές κι όλες τις θλίψεις!

Η σκηνοθεσία είναι του Ted Ζωγράφος και η παραγωγή της Minus2 Productions

Στίχοι:
´Ακου να σου πω
δεν έχω φωνή
μα όταν σου μιλώ
κάτι μαγικό
ανοίγουν οι ουρανοί
Κι οι δρόμοι παίρνουν
τ´άρωμά σου
για φαντάσου είσαι εδώ
Οι άγγελοι μαζί σου βγαίνουν
περιμένουν να σε δω.
Ο κόσμος λέει τ´ όνομά σου
για φαντάσου μου μιλάς
Δεν έχω άλλο μακρια σου
τα φτερά σου μου φοράς
Άκου να σου πω
δεν έχω μιλιά
μα όταν τραγουδώ
απ´ τον ουρανό
έρχονται φιλιά
Άκου να σου πω
αν με χρειαστείς
Θα ´μαι πάντα εδώ
απ´ τον ουρανό
έλα να με βρεις

Το post Κάτερινα Ντίνου “Έλα να με βρεις” | Video Premiere αναρτήθηκε πρώτη φορά στοMusicPress.



from MusicPress http://bit.ly/2x4ewQT
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου