Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Αμαρυλλίς - Θα Ζω


Στίχοι - Μουσική: Παντελής Παντελίδης

LYRICS:

Πλέον , δε μου έχω καμιά εκτίμηση
η ανάλωση μου κατά προτίμηση
επαναλαμβάνεται η παγίδα μου
αφυδατωμένη η καταιγίδα μου
επαναλαμβάνεται η παγίδα μου
αφυδατωμένη η καταιγίδα μου

Σαλταρισμένος…χωρισμένος και πάλι χαμένος
προικισμένος…επομένως και πάλι πιωμένος
Σαλταρισμένος…χωρισμένος και πάλι χαμένος
προδομένος… επομένως και πάλι πιωμένος
πληγωμένος και πάλι θα ζω!

Πλέον, δεν μου έχω καμιά εκτίμηση
η ανάλωση μου κατά προτίμηση
επαναλαμβάνεται η παγίδα μου
αφυδατωμένη η καταιγίδα μου
επαναλαμβάνεται η παγίδα μου
αφυδατωμένη η καταιγίδα μου

Σαλταρισμένος…χωρισμένος και πάλι χαμένος
προικισμένος…επομένως και πάλι πιωμένος
Σαλταρισμένος…χωρισμένος και πάλι χαμένος
προδομένος… επομένως και πάλι πιωμένος
πληγωμένος και πάλι θα ζω!

on Dailymotion http://bit.ly/2yheDZV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου