Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Αλέξανδρος Αγγελούσης - Μου Χρωστάς Μια Βόλτα


Μουσική - Στίχοι: Αλέξανδρος Αγγελούσης
Ενορχήστρωση: Άκης Μελής
Παραγωγή - Προγραμματισμός: Earth Sound Studio


LYRICS:

Άγχος και δουλειά
όλη μέρα.
Τα προβλήματά σου
τρέχουν σφαίρα,
κι εγώ ψάχνω τρόπους διαφυγής.

Αν υπάρχω πια μες στη ζωή σου,
σου θυμίζω μιαν υπόσχεσή σου
λίγο πριν να με ερωτευτείς.

Το 'ταξες μα δε φύγαμε ακόμα...

Μην ξεχνάς, μου χρωστάς μια βόλτα
στου παράδεισου μπροστά την πόρτα
με έρωτα, χρώματα και φώτα
κι εμείς αγκαλιά !

Μην ξεχνάς, μου 'πες ένα βράδυ ,
θα με πας μέχρι το φεγγάρι
και θα δεις της ζωής τα βάρη
είναι ανεκτά.. Αγκαλιά !

Τρέχεις συνεχώς
για μια καριέρα.
Στις κουβέντες σου
η ίδια καραμέλα,
κι εγώ σαστισμένος
σε κοιτώ.

Αν υπάρχω πια μες στη ζωή σου,
δως το χέρι, δώσε την ψυχή σου
και θυμήσου που είχαμε όνειρο !

Το 'ταξες μα δε φύγαμε ακόμα ..

on Dailymotion http://bit.ly/2gWTgFF

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου