Κυριακή 29 Απριλίου 2018

Νίκος Απέργης - Κομμάτι Της Ζωής Μου (Official Video Clip)


Μουσική- Νίκος Απέργης
Στίχοι- Αλέξανδρος Ελευθεριάδης
Σκηνοθεσία -Γιάννης Δημολιτσας

BE A LIFE DONOR – BE HUMANE
Μια θετική αντίδραση
Οι 18 άνθρωποι που πεθαίνουν κάθε μέρα περιμένοντας για ένα μόσχευμα μπορούν να έχουν ελπίδα. Ένα δότης μπορεί να σώσει μέχρι και 8 ζωές. Το μόνο που χρειάζεται για να συνεχιστεί αυτός ο «κύκλος» ζωής είναι να ενημερώσουμε την οικογένεια μας ότι επιθυμούμε να γίνουμε δωρητές οργάνων. Όταν λοιπόν η ενημέρωση είναι θέμα ζωής και θανάτου, πρέπει να αντιδράσουμε όλοι. Σε μία πράξη αγάπης, δεν χωράει άγνοια και αδιαφορία. Κάποιοι νέοι λοιπόν είμαστε αποφασισμένο: Recycle Life – Recycle your Body!

Στη προσπάθεια μας έγινε κομμάτι της ζωης μας η HUMANE.
Μια εταιρία κοινωνικού σκοπου που δημιουργεί ένα δίκτυο ενδυνάμωσης ευπαθών ομάδων .

Έχει ήδη κατασκευάσει το BREATHBOX που δυναμώνει την ανάσα των ασθενών με κυστική ίνωση .
Δες περισοτερα εδώ : https://youtu.be/F2_A3Ur0-aI
η μπες στο site της http://bit.ly/2vUGo9H


LYRICS:

Με τη σκέψη μου άλλη μια νύχτα στο πλάι σου ήρθα,
Ψάχνω τρόπο να τρέξω το χρόνο, ξανά να σε δω.
Γεφυρώνω γκρεμούς κι αποστάσεις, κοντά μου να φτάσεις,
δε μου φτάνει ένα βράδυ, για πάντα σε θέλω εδώ!

Κομμάτι της ζωής μου γίνε,
έλα και μείνε και ζήσε τ’όνειρό μου στον ουρανό μου.
Τι σε κρατάει πίσω, να το γκρεμίσω,
με ένα σ’αγαπώ σου τη δύναμη να βρω,
να πολεμήσω, πίσω για σένα το χρόνο να γυρίσω,
σημάδια ξένα στο σώμα σου να σβήσω, μες στην καρδιά σου να υπάρχω μόνο εγώ!

Της καρδιάς μου κομμάτια σπασμένα κρατάς ενωμένα
κι όσα όνειρα είχα κρυμμένα κανείς μην τα δει,
τα φανέρωσα απόψε μπροστά σου κι είναι όλα δικά σου,
το άγγιγμά σου μετά από καιρό μου έδωσε πνοή!

on Dailymotion http://bit.ly/2HEq9z2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου