Τρίτη 31 Ιουλίου 2018

Πάνος Κιάμος: “Θεωρώ ότι όταν ένας καλλιτέχνης δεν «εκμεταλλεύεται» πολύ τα ΜΜΕ, έχει και μεγαλύτερη διάρκεια”!

Ο Πάνος Κιάμος πρόσφατα μίλησε αποκλειστικά στο tralala.gr για όσα συμβαίνουν το τελευταίο καιρό στη ζωή του, αποκαλύπτωντας πολλά.

Πιο συγκεκριμένα ο αγαπημένος καλλιτέχνης σχολιάσε το γεγονός ότι απασχολεί το κόσμο με τη προσωπική του ζωή αλλά μόνο με τα επαγγελματικά του.

Διαβάστε τι μας απάντησε:

“Εσύ με ξέρεις καλά… είμαι έτσι σαν άνθρωπος, γενικότερα δεν θέλω να μιλάω πολύ κι ότι έχω να πω, να το λέω μέσα από τη μουσική μου. Δεν είμαι άνθρωπος που κυνηγάει τις συνεντεύξεις και τις φωτογραφήσεις… αντιθέτως, αφήνω τη δουλειά μου να μιλάει για μένα και αυτό συμβαίνει συνειδητά. Θεωρώ ότι όταν ένας καλλιτέχνης δεν «εκμεταλλεύεται» πολύ τα ΜΜΕ, έχει και μεγαλύτερη διάρκεια… το να μένεις απ’ έξω, σου δίνει διάρκεια! Πολύς κόσμος με ρωτάει γιατί δεν έχω Instagram κι η αλήθεια είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των καλλιτεχνών χρησιμοποιεί τα social media. Όλα αυτά μπορούν να προσφέρουν πολλά θετικά, μένεις στην Αυστραλία και σ’ αρέσει ο Κιάμος; Μπορείς με ένα κλικ να μάθεις ότι κυκλοφόρησε νέο album, αυτή είναι η μαγεία της τεχνολογίας. Από κει κι έπειτα θεωρώ ότι δημιουργείται πια μια τριβή λόγω της εκτεταμένης χρήσης των social media και δεν επωφελείται ο καλλιτέχνης. Καταλήγει να έχει επαφή με τον κόσμο μόνο μέσα απ’ αυτά και έτσι το κοινό δεν τον αναζητά, δεν έχει την ανάγκη να τον απολαύσει ζωντανά. Είναι όπως μερικά τραγούδια που έγιναν τεράστιες επιτυχίες και τραγουδιούνται ακόμη κι όμως δεν έπαιξαν ποτέ στο ραδιόφωνο! Όταν ένα τραγούδι το ακούς πάρα πολύ συχνά στο ραδιόφωνο και για πάρα πολύ μεγάλο διάστημα, φτάνεις να το βαριέσαι. Έχω πιάσει τον εαυτό μου να το ζει αυτό και μπαίνω στη διαδικασία να αλλάξω τον σταθμό που ακούω. Τραγούδια που δεν τα άκουγα τόσο πολύ, τα αναζητούσα περισσότερο. Είναι λογικό κι όμως καμιά φορά δεν το καταλαβαίνουμε και πασχίζουμε να παίζουμε συνέχεια στα ραδιόφωνα χωρίς να υπολογίζουμε ότι αυτό μπορεί να μας κάνει και κακό. Καμιά φορά με ρωτάνε «Πώς νιώθεις που το τραγούδι σου πήγε στο νούμερο 1;»… η προσωπική μου προτίμηση θα ήταν να μην πάει στο νούμερο 1, ενώ πολλοί καλλιτέχνες ζουν γι’ αυτή τη στιγμή. Εγώ προτιμώ να έχουν διάρκεια στις υψηλές θέσεις τα τραγούδια μου κι όχι να πηγαίνουν για μια βδομάδα στην κορυφή και μετά να πέφτουν ακαριαία. Από το να παίζει είκοσι φορές στο ραδιόφωνο ένα τραγούδι μου, θα προτιμούσα να παίζει πέντε και να συνεχίσει να παίζεται για έναν μήνα παραπάνω. Έτσι ο κόσμος το καταλαβαίνει καλύτερα, το δέχεται καλύτερα και στο τέλος είναι κι αυτός που θα έρθει να αγοράσει το album. Ένα τραγούδι που το ακούς από το πρωί μέχρι το βράδυ παντού, δεν έχεις την ανάγκη να το αγοράσεις με το cd στο οποίο περιλαμβάνεται. Όλα αυτά χρειάζονται μια λεπτή ισορροπία. Εμείς ανήκουμε στην πρώτη γενιά που αντιμετώπισε όλον αυτό τον καταιγισμό των social media και δεν ξέραμε πώς να το διαχειριστούμε, είμαστε ή στο ένα ή στο άλλο άκρο. Πιστεύω ότι οι επόμενες γενιές θα καταφέρουν να αντιδράσουν καλύτερα απέναντι σε όλο αυτό.”

Βρείτε ολόκληρη τη συνέντευξη του εδώ!

The post Πάνος Κιάμος: “Θεωρώ ότι όταν ένας καλλιτέχνης δεν «εκμεταλλεύεται» πολύ τα ΜΜΕ, έχει και μεγαλύτερη διάρκεια”! appeared first on tralala.gr.



from tralala.gr http://bit.ly/2LHwOOX
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου