Τρίτη 31 Ιουλίου 2018

Αβηράν Ζάκης - Πάρε Το Πουκάμισο Μου (Official Video Clip)


Μουσική: Θοδωρής Καμπουρίδης
Στίχοι: Σμαρούλα Μαραγκουδάκη

Ενορχήστρωση: Θοδωρής Καμπουρίδης - Αργύρης Δαντιλης
Τύμπανα: Ανδρέας Μουζάκης
Μπάσο: Παύλος Διαμαντόπουλος
Κιθάρες (Ακουστικές & ηλεκτρικές): Αργύρης Δαντιλης
Παντζο & Cumbus: Θοδωρής Καμπουρίδης
Πλήκτρα: Ερμής Βογιατζής
Βιολιά-Βιόλες-Τσέλο: Γιάννης Θεριανος
Κρουστά: Αλέξης Βασιλείου
Αφρικάνικο-Μονόχορδο & Ντιτζεριτου: Θοδωρής Καμπουρίδης - Αργύρης Δαντιλης

Ηχογράφηση - μίξη : Ερμής Βογιατζής / Real Sound studio
Σκηνοθεσία: One Frame
Οργάνωση Παραγωγής: Άντζελα Ρίζου


LYRICS:

Πάρε το πουκάμισό μου
έχει το χρώμα π’ αγαπάς
κι από τον εαυτό μου
θα σ’ άγκαλίαζει σαν το φοράς.
Πάρε το πουκάμισό μου.

Πήρες την καρδιά μου
πήρες το μυαλό μου
πάρε να φοράς και το πουκαμισό μου.

Πάρε το πουκάμισό μου
όταν σου λείπω να το φοράς
απ’ το σώμα το δικό μου
θα `ναι σαν χάδι παρηγοριάς.
Πάρε το πουκάμισό μου.

Πήρες την καρδιά μου
πήρες το μυαλό μου
πάρε να φοράς και το πουκάμισό μου

on Dailymotion http://bit.ly/2LL2nXz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου