Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

Γιώργος & Σταύρος Μυλωναδάκης - Να Μου Χαμογελάς


Μουσική: Νίκος Μαρδάς
Στίχοι: Στέλλα Πετρίδου
Ενορχήστρωση - Επιμέλεια μουσικής: Νίκος Τάγκας

Έπαιξαν οι μουσικοί:
Βασίλης Μαντόγλου: synthesizer
Νίκος Τάγκας: ακουστικές και ηλεκτρικές κιθάρες, μπάσο

Ηχοληψία, προγραμματισμός, mixing, mastering: Βασίλης Μαντόγλου

Cover photo: Δημήτρης Καραγιώργος

Η ηχογράφηση έγινε στο studio DIVA


LYRICS:

Νύχτα. Ξάπλωσες και πάλι, αγγελούδι μου,
και γλυκά σε νανουρίζει το τραγούδι μου.
Φέρνω δίπλα το φεγγάρι να το ονειρευτείς
και με τ’ άστρα μαξιλάρι ν’ αποκοιμηθείς.

Δίπλα σου, μη μου φοβάσαι, θα ’μαι όνειρο,
συντροφιά να σε προσέχω και να σ’ αγαπώ,
σ’ ένα σύννεφο επάνω, όπου κι αν πετάς
να σου γνέφω και να μου χαμογελάς.

Νύχτα. Σ’ έχω αγκαλιά μου, αγγελούδι μου,
και σαν άνοιξη μου ανθίζεις και λουλούδι μου.
Σου ζεσταίνω το σκοτάδι να μη φοβηθείς,
να ’ναι ο χτύπος σου σα χάδι όταν πίσω έρθεις.

on Dailymotion http://bit.ly/2RiLzGB

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου