Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

Κωνσταντίνος Κτενάς - Αν Μ' Αγαπάς (Official Music Video)


Μουσική & Στίχοι: Κωνσταντίνος Κτενάς

Μίξη: Παναγιώτης Ψαρράς Σολδάτος
Mastering: Παναγιώτης Ψαρράς Σολδάτος

Σκηνοθεσία: Νίκος Γκιώνης
Editing: Λάμπρος Λαζόπουλος

Παραγωγή: KTEN PRODUCTIONS
Model : Αθηνά Καπάνου


LYRICS:

Μπορείς να νιώσεις την καρδιά μου
να χτυπά τόσο γρήγορα, κάθε φορά
που ήσουν στα χέρια μου
μπορούσα να ανέβω πιο ψηλά

Αν μ’ αγαπάς έλα εδώ ξανά
Αν μ’ αγαπάς μην φύγεις μακριά
Μόνο κοντά σου μπορώ να ζω
Μαζί σου μόνο το ζω αυτό

Δώσε μου άλλη μια ευκαιρία
θα τα κάνω όλα όπως παλιά
έχω ανάγκη να ζήσω μαζί σου
ακόμη μία φορά…έλα κοντά

Αν μ’ αγαπάς έλα εδώ ξανά
Αν μ’ αγαπάς μην φύγεις μακριά
Μόνο κοντά σου μπορώ να ζω
Μαζί σου μόνο το ζω αυτό

Στιγμές πολλές, τόσο μαγικές
αναμνήσεις τρελές και ερωτικές
μαζί μου μείνε και ξέχνα το χθες
μαζί μου μείνε και ζήτα ότι θες

Αν μ’ αγαπάς έλα εδώ ξανά
Αν μ’ αγαπάς μην φύγεις μακριά
Μόνο κοντά σου μπορώ να ζω
Μαζί σου μόνο το ζω αυτό

on Dailymotion http://bit.ly/2yp8loI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου